dilluns, 8 d’octubre del 2012

Notificació sobre el Seminari "Connexió Divina"


Em poso en contacte amb vosaltres per a anunciar-vos que el Seminari “Connexió Divina” queda en un estat de “pausa”.Les possibles coordinacions que puguin haver a partir d’ara de cara a la seva realització queden anul·lades.

Fa temps sento com el meu cor em parla al respecte.
El Seminari va sorgir donant peu al tancament de l’Escola d’Espiritualitat i el Despertar de la Consciència i agafant tota l’essència espiritual de l’Escola, posant-la dins d’un jornades. Ara es produeix un nou canvi i aquells que són amb mi a través del meu cor, em recorden de fer certes modificacions de la meva activitat en relació a com ho feia.
Tot canvi, tot pas, deixant enrere una manera de fer i actuar, representa un avanç per a poder connectar, encara més, cada individu amb qui és realment i poder, així,  recordar pel fet d’endinsar-se en el seu interior i sentir i experimentar la seva veritable naturalesa. Aquesta és la direcció a seguir.
Per aquest motiu, us anuncio que el Seminari Connexió Divina, tal com s’ha estat fent fins ara, no continuarà realitzant-se.
Amb alguns de vosaltres hem parlat aquest estiu de portar-lo a terme. De moment ho aturem esperant la presentació del nou Seminari més en acord als nous temps que ens ajudarà a obrir les portes de la nostra naturalesa i poder sentir-la d’una manera més directa i vivencial.
El nou Seminari permetrà recordar millor qui som, pel fet de sentir l’essència que tots som. Llavors, recordarem, sabrem i entendrem.
Durant tot aquest mes anirem constituint (els meus acompanyants de la Llum i jo) la nova activitat a realitzar.
Tot anirà millor i d’aquesta manera podrem arribar a moltes més ànimes que cerquen aquell qui són i poder obrir les portes de la Llar de bat a bat.

En el seu moment ja us faré saber de la nova activitat, presentant-la a tots vosaltres, tant personalment per e-mail, els meus blogs o per facebook.
Ara necessito uns dies per posar en ordre tot allò que el meu cor em xiuxiueja.

Fins llavors, continuaré realitzant els Cicles i les Trobades que s’han organitzat, així com les sessions individuals. Aquestes activitats no varien. És probable que després d’aquest període de reflexió i creació apareguin d’altres i tot es reestructuri una mica, però de moment, el Seminari deixarà de fer-se com a tal per a crear un que ens permeti arribar més a qui som en veritat.

Una forta abraçada i que l’Amor i la Pau sigui en tots vosaltres.