divendres, 15 de maig del 2009

Presentació del meu llibre editat "La Veu del Cor: el camí de la saviesa"


Em complau comunicar-vos que ja he tret a la venda el meu primer llibre editat sobre autoconeixement i el despertar de la consciència. El llibre es titula: "La Veu del Cor: el camí de la Saviesa".
Fa temps us ho vaig comunicar a alguns de vosaltres, i va haver qui el va adquirir per sisteme de ebook (enviament com a document adjunt). Degut al volum del llibre, i tenint present que l'havíeu d'imprimir i després enquadernar-lo vosaltres mateixos, algú em va dir que per què no el venia ja enquadernat. Doncs, bé, el moment d'aquesta petició ja ha arribat. El llibre el podeu aconseguir ja "sencer" en blanc i negre, a l'igual com en la forma inicial tipus "ebook". Per això, heu d'entrar a www.bubok.com i anar a "librería". Cliqueu aquí i poseu el nom del meu llibre i us sortirà en pantalla. A partir d'aqui podeu llegir algun fragment per a saber de què va i si creieu convenient, comprar-lo bé com a llibre bé pel sisteme ebook.

Per a mi em fa il·lusió compartir amb vosaltres aquests moments on sembla que material recopilat al llarg dels anys pugui ser transmès a través d'una recolpilació de fulls en format de llibre.

Una abraçada i que l'amor i la pau siguin en vosaltres.