dijous, 18 d’octubre del 2007

Jo Sóc el Camí, la Veritat i la Vida

Jo Sóc el Camí, la Veritat i la Vida, i cadascú de vosaltres és part de Mi.
La meva Presència engrandeix el meu esperit i la teva ànima ho festeja en la plenitud de la teva essència. No hi ha res més gran que la manifestació de la vostra integritat en el món que viviu. Res més gran.
Allà on sóc, el vostre món es recupera. Tu ets part de Mi i la teva presència conté la meva Voluntat dels inicis. En el teu present hi ha una porta oberta que condueix a la teva plenitud. L’has trobada?
Jo estic en tu. Busca la quietud i el silenci, i allà em trobaràs. Aparta't del tumult quotidià i sent l’harmonia de la natura, ....... i Jo estic allà. Sóc Un amb cadascú de vosaltres.
Les teves inquietuds truquen a la porta de la Meva Presència. Obro la porta de la meva intencionalitat i deixo que entris en l’absolut buit del benestar interior, però tu, amb la porta oberta, no et decideixes a entrar. Tot és nou, sí. El conegut del teu món no em pertany. Estic aquí per a obrir els meus braços i recuperar a una ànima desconcertada i perduda en la manifestació de lo físic.
Jo Sóc el Camí, la Veritat i la Vida, i aquell que ve a Mi, ve al Pare. Tu, que al llegir aquestes paraules pots sentir vibrar el teu interior, ets part de Mi. Només l’Amor pot crear un ser tan perfecte com tu.
Com Jo et veig, ets complert i ple de bellesa. La teva ànima gaudeix de la plenitud de la meva existència en tu. Ho sents tu també? Només el Pare pot crear tanta perfecció! Tu mereixes ser tota la Meva Voluntat. Flueix i confia en Mi, perquè allò que la teva ànima necessita realitzar es troba en Mi.
Accepta la Meva Presència i lliura’m la teva vida. Posa la teva ànima i tot el teu ser a les Meves mans perquè Jo pugui guiar-te. Relaxa’t i segueix els impulsos del teu cor, que ell et portarà a Mi.
Jo Sóc el Camí, la Veritat i la Vida, i aquell que llegeix aquestes paraules sentirà la Meva Presència i sanarà.
Ets part de la creació i peça important de la Divinitat. Allò que ha de ser segons la Meva Voluntat, depèn, en part, de tu. Creus que no ets ningú, en canvi, tal com Jo et veig, ets plenitud, el Tot.
Creo en Mi. Confia en Mi. Deixa que Jo et bressoli entre els meus braços i l’Amor guiï els teus passos. Només l’Amor obrarà miracles a la teva vida. Només l’Amor obrirà les portes de la teva realització. Jo Sóc la Font de l’Amor. Aquell que beu de les meves aigües satisfarà la seva set per sempre.
Jo Sóc el Camí, la Veritat i la Vida, i tu ets part de la meva Creació. Compto amb tu pel ressorgir del nou ser que es troba en el teu interior. Jo Sóc tu, i m’honra saber que els teus passos es dirigeixen cap a la meva Intencionalitat. No temis. Jo estic amb tu. Ets un ser únic i ideal per a ser i manifestar qui en veritat ets. Algun dia mostraràs al veritable ser que hi ha en tu, i aquest dia ja ha arribat.
Confia. No temis. Jo estic en tu.