dijous, 16 de maig del 2013

Als Mestres dels nostres temps



M’adono que hi ha moltes coses que encara no sé i no les tinc integrades en mi. Puc saber i tenir coneixement de qui vaig ser o d’on procedeixo. Puc tenir coneixement de part de la meva existència, encara que, sabent-ho, m’adono que no tot està integrat en mi. Tot i així puc dir, des de l’altaveu del meu cor, que sé qui sóc.
He seguit un procés d’instrucció per part de les altes esferes de la Llum, de Mestres d’altres dimensions, fins i tot, de encara encarnats. Aquests van anar apareixent a mesura que jo em trobava disposat a obrir una nova porta en el meu camí. Quan expressava aquest interès emanat del meu interior, llavors s’activava un procés que em portava a trobar a un ser que seria una porta per a pujar un nou esglaó a la meva escala personal d’Ascensió.
Han anat passant els anys, i m’he adonat que la meva biblioteca de saviesa existencial anava ampliant-se. Molts dels coneixements anaven integrant-se en el meu ser, sent jo part d’aquesta saviesa transmesa, sobre tot en els darrers anys, per part de la Llar de la qual tots procedim.
He après amb diferents sers, i cadascú amb la seva lliçó preparada per a mi. Tots van ser part del que ara sóc. Gràcies a ells he arribat al meu present. A tots, gràcies.
M’adonava que molts altres, escampats al llarg del meu estimat planeta transmetien, d’alguna manera la direcció a seguir en el nostre procés. Vaig començà a preguntar-me què transmetia jo de diferent en relació a ells. Què era allò únic que jo podia transmetre i no els altres? En què em diferenciava, com a transmissor, als altres? Què és el que jo afegia de nou al meu estimat planeta i no els altres, i quin era el meu camí?, perquè semblava que el que jo transmetia, era igual o semblant al de molts i molts altres germans al llarg del meu estimat món també transmetien. Estava aquí per a dir el mateix que els altres? Sabia que no estava a la Terra per a dir el mateix que tants altres al llarg dels cinc continents també estaven oferint. Què era el que jo havia d’oferir que fos diferent als altres? Què era allò pel qual el meu ser havia encarnat novament per a transmetre a la humanitat i col·laborar amb el planeta?
Això em vaig arribar a preguntar algun cop. El meu interès i connexió amb el meu ser per a trobar la resposta, va fer que al seu temps em fos revelat. Llavors vaig entendre el per què, d’una manera extensa i absoluta, la meva presència a aquesta vida. Ara sabia el motiu pel qual, immers en el Gran Pla Diví, vàrem pactar una nova vinguda a la matèria per a donar un salt quàntic al meu ser i ajudar als altres que també ho facin.
Aquí estic.
Vaig viure situacions que per un altre podrien semblar que la vida em donés l’esquena.
Vaig conèixer persones que semblaven ignorar la meva presència i tensar el fil de la meva postura i actitud en aquells temps davant la vida.
Tots, absolutament tots els sers humans que em vaig trobar en aquesta vida em van portar al meu interior, i amb la meva predisposició, a un aprenentatge que em portaria a entendre el per què de tots ells a la meva vida. Amb alguns vaig haver de fer les paus en relació a d’altres encontres d’altres temps, bé per la meva part, com de la seva. Amb d’altres em van portar a una major autoestima, necessària per a obrir noves portes en el meu camí vers el veritable ser que ara sóc.
Vaig aprendre a ser pacient i a confiar.
Ara, sabent del meu camí, especificat i clar, he pogut centrar-me en allò que jo puc oferir de la manera que només jo puc fer-ho. Quan més he anat escoltant el meu cor, més he pogut endinsar-me a la realització en aquesta vida. Va ser important per a mi saber què era allò que jo, i només jo podia fer, de diferent, en relació als altres. Això em va donar renovades forces per a seguir el meu camí, i aquest cop, sense cap possible titubeig i fermesa. Quan més he sabut des del cor, més m’he deixat anar, i quant més m’he lliurat a les mans de qui em va creà, la meva vida prenia més força i sentit.
Ara veig molts mestres que comencen a manifestar-se i tots ells tenen alguna cosa especial que només ells, per la seva experiència poden transmetre amb les seves paraules i serenitat al respecte. Hi ha diferències entre ells, com els professors d’un Institut, on predominen els d’història, física, química, pràctiques, ...Tots tenen la seva especialitat, tenint integrat allò pel qual s’han preparat. Així en el món de l’Ascensió, del camí espiritual, succeeix. Hi ha sers que transmeten més un tipus de temes que d’altres, i tots són necessaris per a la saviesa complerta. Uns són més historiadors que d’altres, més pràctics que d’altres, més teòrics que d’altres. Uns ens parlen d’on procedim, d’altres de qui som, d’altres de  diferents tècniques i d’altres estan enfocats més a la connexió divina de cadascú. Tots tenen la seva raó de ser, però a l’igual que succeeix a nivell Universitari, per exemple, hi ha o hi haurà especialitats que hauran de ser retocades i actualitzades.
A mesura que el ser humà vagi predisposant-se a l’acceptació del seu camí, responsabilitzant-se d’ell, haurà d’anar coneixent el seu potencial, connectar amb ell i saber com fer-ho servir.
Tinc el meu lloc en aquest món ple de grans noms, però no per a obtenir un d’ells, sinó per a arribar de manera diferent, com una especialitat nova i necessària pels temps que vivim.
Al final vaig saber per què havia nascut en una biologia aquest cop!
Segueixo el meu camí. Aquest no és el meu, sinó el de qui em va creà. A través meu, estic sent portat, protegit, guiat i estimat per la Llar de la qual, cadascú de nosaltres procedeix.
Sento en el meu cor la força de qui sóc i el que he vingut a fer.
Ara, passat un temps, segueixo el meu camí en el silenci, la humilitat i la guia del meu cor.
Quan ens deixem emportar per ell, la vida pren un altre caire. Es respira diferent. Es viu diferent i es mira i percep diferent, perquè ja no ets tu qui ho fa, sinó la divinitat que hi ha en tu manifestant-se cada cop més a través de la teva intencionalitat i el teu vehicle.
Senzillesa, naturalitat, humilitat i fe, són els pilars d’una manifestació del teu ser al món.
Em sento agraït per tota la instrucció de més enllà de la meva dimensió i a tots els sers que m’han acompanyat al llarg de tota la meva existència.
A tots, gràcies.
 
Que l’Amor i la Pau siguin en tots vosaltres.