dijous, 5 d’abril del 2012

Sentir


A mesura que han anat passant els anys de la meva existència actual, m’he adonat que no és el fet de pensar el que ens permetrà aconseguir allò que volem i ser feliç. No és fer servir la ment com a element prioritari de les realitzacions, sinó el fet d’obrir el cor i escoltar el que et diu. Llavors,...porta a terme allò que t’ha dit.
Amb el temps, m’he donat compte, també, que no només escoltant el nostre cor podem situar-nos en el camí adequat a la nostra situació, sinó que la veritable felicitat i benestar consisteix en sentir l’amor, la pau i l’harmonia que som. Sentir la despreocupació, el deixar-nos anar, la plena serenitat i calma dins nostre. Després d’anys vaig adonar-me que SENTIR ens portarà al veritable ser que som. El nostre cor ens dirà com, i la nostra ment ens ajudarà a portar a terme les directrius rebudes.
La gent se sent bé sentint amor.
El ser humà se sent realitzat quan sent la prosperitat i la realització dins d’ell. No cal haver-ho aconseguit. Només es necessita sentir-ho, i aquest sentir ens portarà cap a la consecució del sentit.
La gent se sent bé quan sent pau i harmonia dins d’ella.
Sentir i tenir les sensacions més enlairades del nostre esperit ens permetrà arribar allà on sempre hem desitjat ser o trobar: al veritable ser que som.
Tan se val què estiguis fent o on et trobis, així com el ritme o estil de vida que portis. Res d’això compte quan dins teu sents el major benestar que creiem que pot existir.
No és la ment, és el cor i el sentir, com a clau per a donar el protagonisme que li correspon.
M’he adonat al llarg dels anys, del meu procés cap a l’ascensió, que quan més sentim les sensacions i sentiments més enlairats, més purs dins nostre, a voluntat, llavors tot nosaltres ens transmutem en sers més enllà d’aquesta terrenalitat, entrant en contacte amb el veritable ser que som i la comprensió del sentit de la vida. Llavors, ......les portes de la Llar s’obren de bat a bat per a rebre’ns. Aquí no hi ha preocupacions, tensions, maldecaps, mals entesos, impotència, ràbia, dolors, malestars, ni tan sols, una minsa sensació d’infravaloració i inseguretat. Res de tot això hi ha quan sentim que som part d’una Llar més enllà d’aquest pla dimensional que ens trobem.
Sentir amor, tendresa, acolliment, èxit, prosperitat, realització, tranquil·litat, calma, reconeixement, i tot allò que hom vulgui, pot ser registrat en les vostres consciències cel·lulars per a atreure-ho a les vostres vides, pel sol fet de SENTIR-HO. Aquest és el gran poder que tenim els sers que ens trobem en aquest procés d’enlairament de l’ànima. Les separacions i diferències desapareixen, i apareixen l’apropament i la Unicitat.
Sentir és part de la nostra naturalesa divina. Quan en estat de calma i relaxament ens posem a sentir, activem la maquinària perquè la vida ens apropi allò que li enviem. Atraiem segons sentim, i aquest sentir es troba emmagatzemat a cada consciència cel·lular. La nostra qualitat de vida consisteix en segons el que sentim, no el que expressem únicament.
Si en la nostra memòria cel·lular hi ha odi i ressentiment, això atraurem. 
Si el que hi ha és amor i ple convenciment que un aconseguirà allò que vol, això és el que aconseguim en el seu moment.
En canvi, si el que volem té a veure amb l’ambició, interès, esforç i sacrifici, això se’ns donarà.
La vida és una aliada nostra, i sempre ens vol donar la raó, respectant el lliure albir, sabent que sigui el que sigui, arribarà el dia que ens adonarem del què estem projectant i llavors, farem els canvis necessaris per a col·locar-nos en el camí correcte per a la nostra ànima i poder, així, gaudir de la nostra existència i tot el que ens envolta. Llavors començarem a entendre els per quès de la vida i el que ens ha permès viure. Aquest procés és el que es coneix com el despertar de la consciència, i a més despertar, més sentim i més atraiem, perquè estarem netejant el camí dels obstacles del nostre passat (pors, resistències, enveges, ràbia, ressentiments, odis, infravaloració, gens auto reconeixement,....)
Tu ets AMOR,  i aquest, alhora, és el sentiment més enlairat que tenim, ja des del nostre naixement. Recuperem-lo i deixem que ens guiï. Sentint-lo i permetem que ens ompli de benestar i salut.
Hi ha tot un treball a fer quan es comença a ser conscient d’aquest fet. Tot i així, és com un joc, el fet de practicar. Proveu-lo i deixeu que la capacitat de sentir que teniu es converteixi en una de les eines més poderoses que teniu per a materialitzar la qualitat de vida que voleu.
Quan el que sentiu us fa estar bé, accepteu més el que us envolta i us torneu més amorosos.
Hem vingut aquí, entre altres aspectes, a ser feliços. Què tal si deixem que la felicitat sigui en nosaltres?. Si segons tu no la tens, pots crear-la. Sí!, tu tens la capacitat de crear allò que vulguis pel teu major bé. Tens l’eina dels sentiments, per què no la fas servir pel teu major bé. Quan de temps esperant el moment, i ara que ja ho saps, encara esperes que tot canviï per a ser feliç. Deixa d’esperar i posa’t a crear. Recorda: allò que sentis, atrauràs.
Sigues pacient i ves sentint allò que vols a la vida. No només t’aportarà benestar, sinó que alhora, t’aniràs convertint en un imà per atraure just allò que vols.
Sent la teva divinitat en tu i deixa, llavors, que ella et porti.
Et pensaves durant anys que tu no podies o que havies d’esforçar-te molt per a aconseguir el que sempre t’has proposat. Ja no cal. SENT i deixa que tot sigui. Tingues clar el que vols i sent-lo. Deixa que els miracles succeeixin a la teva vida. Existeixen i no cal esforçar-se per a ser feliç, només cal SER.
Vaig començar a treballar-me la ment, en els meus inicis. Després em vaig adonar que faltava alguna cosa, i em vaig posar a obrir i escoltar el meu cor com no ho havia fet fins en aquells moment, tot i així, encara faltava alguna cosa perquè tot fos. Llavors em vaig adonar que teníem una capacitat adormida que mai ens han ensenyat a fer-la servir, i és el fet de sentir a voluntat. Quan vaig afegir aquesta nova eina en el meu procés, llavors tot es va accelerar i jo vaig recuperar més les forces per a continuar el meu camí. Quan sentim, sabem que tot és possible, i és així, com a la meva vida, fins ara, he anat aconseguint tot el que m’he proposat, i sempre,...... en l’ara adequat per a la meva ànima.

Des del meu cor, una forta abraçada a tots i que l’Amor i la Pau siguin en vosaltres.