dijous, 29 de març del 2012

En mig de l'univers


A vegades deixo la terrenalitat i m’enlairo fins a trobar-me en mig de l’univers. Connecto amb la meva ànima i junts, anem al bell mig del nostre estimat firmament, sentint la nostra veritable naturalesa i essència.
Des d’aquí estant, sento la força del silenci, actuant en tot l’existent fins on els nostres sentits poden arribar a percebre, i més.
Sento la pau i la serenitat del que tot és.
Sento una immensa plenitud, on l’harmonia és l’estat normal des d’aquí on sóc.
Hi ha un Amor pur i incondicional, que ho percebo en el meu ser i que ho abraça tot. Tot és creat des d’aquesta essència amorosa que Tot és.
Des d’aquí on sóc sento el sentit de tot el creat. Sento la veritable naturalesa de tot el que està fet i existeix. Miro de descriure el que sento des d’on sóc en aquests moments, adonant-me que les meves paraules escrites, encara que impregnades de l’energia existent aquí, resten minses per la intensitat sentida en cadascuna de les emocions, sensacions i sentiments viscuts en aquest ara i aquí.
Arribar aquí on sóc, ha estat per voluntat pròpia. No hi ha cap exercici o tècnica que et porti aquí. Senzillament, sents la teva divinitat en tu, i des d’aquest estat, a voluntat, pots trobar-te allà on vols. Pot ser a un temps passat, més endavant als temps actuals, o, en aquest cas, en mig de l’univers per a sentir la Llar de la qual tots procedim.
Veig el nostre estimat planeta lluny, molt lluny, petit, en mig d’un tapís de punts lluminosos com a part d’un sistema existencial atrets per un punt central que permet les irradiacions més amoroses que algú pot arribar a pensar.
Tot és silenci, i amb mi es troben germans de la Llum, el que es coneix com a àngels, sers de Llum i d’altres sers amorosos, germans, pertanyents tots, jo inclòs, a la gran Família Espiritual. No estic sol. Sento les seves presències en mí, al meu entorn. Som Un. No hi ha diferència entre ells i jo. Sento el seu Amor pur, vers el meu ser, i el meu vers ells. La nostra essència és Una.
En aquesta aparent quietud i silenci, és quan més es manifesta aquests sentiments més enlairats i purs que he comentat abans. Aquí estic, amb Ells.
Sento la plenitud de la llar i de la veritable essència de qui som quan ens alliberem de la matèria i la densitat temporal per la qual, alguns de nosaltres, els humans, estem experimentant. Molts se senten atrapats en aquesta forma, però quan t’adones que la teva consciència va més enllà del raciocini, et pots alliberar de tot allò que et pot limitar i alliberar-te del pes de la ignorància, tornant a poder visitar la Llar de la qual tots pertanyem i sentir la magnificència del ser que som. Ens podem enlairar i experimentar sensacions i experiències del que s’anomena la cinquena dimensió o de superiors.
Em trobo en un cos, però podem aprendre a alliberar-nos d’ell i ser nosaltres. Ara, des d’aquí, en un racó de l’univers i en companyonia dels meus germans de la Llum, us expresso aquestes paraules com a descodificació del què puc arribar a sentir en aquests instants.
Hi ha un immens silenci per a no ser distret, però no cal sons, perquè aquí l’important és el que se sent. He deixat la densitat amb la meva condició humana, perquè aquí no existeix, no té cabuda. En aquest espai- estat, només són els sentiments, si és que es poden dir així, i les sensacions més sublims, de més alta vibració que un ser pot arribar a tenir.
Qui són amb mi m’envolten, i veig que van arribant cada vegada més. La intensitat amorosa va a més. L’exaltació del que es podria dir el meu cor, és sublim!! Sento les seves abraçades, el seu Amor, envaint-me una gran pau, deixadesa, confiança i seguretat alhora. Sento l’estat de la presència de Déu en mí. Aquesta energia de més alta vibració és en mí, com si d’un globus es tractés i aquesta energia m’omplís del tot, però alhora, com si fos també, tot transparent. És un estat d’ESTAR i SENTIR. És un estat de plenitud major, intensa i serena alhora. (En aquest punt, no vulgueu que la vostra ment racional ho vulgui entendre. Ja us he dit abans, que s’ha de sentir, i aquestes paraules és el que més s’aproxima al que estic SENT i SENTINT).
Em quedo una estona aquí amb mi, amb Ells.
Em diuen que us transmeti que no temeu i connecteu amb el vostre cor. Ell us parlarà del que ara jo us estic dient.
Em diuen que estimeu, perquè només Amor existeix. Allò que veieu en el vostre món, és una il·lusió de la ignorància del ser humà. Darrera dels fets existents hi ha la vida eterna en el seu estat més pur i incondicional com us ha dit qui escriu aquestes paraules.
Sentiu Amor i atraureu Amor.
Sentiu Amor i sentireu la Llar en vosaltres.
Sentiu Amor i el veritable ser que sou es manifestarà.
Em diuen que us transmeti que no cal que llegiu tant ni que heu de buscar sovint a fora vostra, perquè allò que necessiteu per a tornar a la Llar ja ho teniu en el vostre interior. El que heu de fer és anar dins vostre i sentir la vostra veritable naturalesa. Aquell que us transmet sap del camí. Ell també l’ha seguit, i ha deixat de buscar a fora. Va haver d’endinsar-se vers la seva naturalesa, i va trobar la porta de la seva divinitat. Va adonar-se de la importància de ser un mateix i obrir el seu cor per a manifestar la Voluntat Divina a la seva vida. Allò que fa i diu no és ell, com a humà.
No temeu ser qui sou, perquè qui es mostra ara, no és aquell qui és.
Nosaltres, la Llar, us obrim les portes perquè vingueu a nosaltres. Estem aquí per a ajudar-vos a pujar els esglaons cap a l’essència de la Llar. Sempre hem estat al vostre costat i continuarem sent-hi.
El nostre Amor és amb vosaltres.

- Gràcies, germans, i que l’Amor i la Pau siguin en tots vosaltres. Que Déu us beneeixi!
Continuo sentint el nostre Amor com a Un de sol.
Miro al meu entorn, i sento la perfecció del que veig.
-         Si la gent sabés qui són...!
Sento, tant en mí com en Ells, una immensa sensació de paciència i confiança alhora, conforme el ser humà es dirigeix vers la seva divinitat manifestada. El Gran Despertar que s’està produint actualment portarà a la presa de Consciència plena de qui és cadascú. Llavors, el ser s’enlairarà, així com el planeta que habita i junts, crear nova vida al llarg del firmament, servint a la Font Creadora de Tota Vida.

Que l’Amor i la Pau siguin en tots vosaltres.
Amén (així és i serà)– responen aquells que són amb mi a l’uníson.