dilluns, 12 de març del 2012

El més important de tu....


Vull donar-te les gràcies pels moments que no m’has donat el que volia.
Vull donar-te les gràcies, Pare, per ser en el silenci. Et sentia, ja ho crec que et sentia! Gràcies per ser-hi. En tot moment t’he trobat i t’he sentit. En tot moment he vist a qui m’enviaves. Probablement, abans que ho diguessis, els meus germans ja han vingut per a estar amb mi i donar-me una mà quan necessitava sentir la Llar i la teva presència en mi. Ells m’han fet veure que en tot moment estic sent acompanyat, i tot el que m’has donat i has permès que tingui i visqui, ha estat l’adequat per a mi en aquells instants.
Sí, Pare, ara vinc a tu per donar-te les gràcies perquè les paraules i la teva Voluntat m’han arribat quan més ho necessitava, encara que potser jo no m’adonés que així estava sent.
Vinc a tu, Pare, per dir-te que pots comptar amb mi. Lliuro la meva ànima i tot el meu ser a les teves mans. Pots obrar a través meu. Vinc a tu per donar-te les gràcies per tot el que ha estat fins ara en mi i fins on he arribat.
M’obro a tu i em lliuro a tu.
He après a obrir el meu cor i a no preguntar els per quès.
Ha après a sentir i a acceptar, a respectar i a obrar des de la no intervenció. Això m’ho has ensenyat tu, Pare. Has enviat a tots aquells que necessitava a cada moment. Per a mi ha estat un honor ser els seus deixebles i poder aprendre a prop d’ells.
Avui he volgut venir a veure’t per a dir-te: GRÀCIES!

-         L’acceptació de la meva Voluntat ha estat la part del teu procés que t’ha permès obrir noves portes i sentir més enllà d’on ets i a aquells que són amb Mi. Has après anar a la nostra essència, i llavors, has entès el per què del viscut.
-         ...
-         Estimat fill, la joia és gran pels qui ens trobem aquí quan veiem que un membre de la família confia plenament amb la meva Voluntat i es deixa anar. (Pausa) Els meus braços t’abracen i l’Amor de la Llar és en tu.
-         ...
-         Pensa fill, que el més important de tu es troba en el teu cor, i tu ho has trobat. Aquest tresor, es troba dins vostre des que vareu néixer. Ajuda a aquells que necessitin trobar aquest camí. Nosaltres, la Llar, estem i estarem amb tu.
-         ...
-         Aquest és el Gran Despertar, el trobar el camí cap a Mi en ells.

(Sento un gran Amor en aquests moments, en expansió constant i il·limitat. Sento la Presència  Divina en mi).