dijous, 20 de gener del 2011

Sobre els meus nous escrits


Es probable que, des d’aquest moment, les paraules que arribeu a llegir ja no siguin els passos a seguir a partir d’ara, o què cal fer per a arribar a tal lloc o manera de ser, sinó que arrel de la meva nova etapa us vagi explicant els passos que vaig fent i les experiències més personals sobre el meu ser i la meva nova activitat. Crec que és la manera més adequada per a transmetre-us allò que sento que haig de comunicar a partir d’ara.
Fins ara eren missatges “aliens” a mi, sobre el món i la humanitat, però sento que haig de mostrar-vos la meva nova experiència per a anar més enllà i entendre millor el procés d’una evolució espiritual i el camí de l’Ascensió.
Sento que haig de personalitzar més els meus articles per a tots aquells que vulgueu continuar llegint aquestes paraules i adonar-vos d’una manera més clara el què he volgut dir fins ara tots aquests anys, i anar més enllà dins de la nostra evolució.
Hi ha aspectes, que només poden ser entesos des de l’experiència compartida, des de l’amor i la consciència.
Per a tots aquells que continueu llegint aquest blog, les seves energies aniran en augment, enlairant a la de tots aquells que hi entreu. Aquells que sigueu més sensibles, les notareu. La vibració de les noves paraules i contingut us arribaran, enlairant a la vostra ànima i obrint les portes,encara més, del vostre viatge interior i de “Connexió”.

Des de la humilitat i la senzillesa de servir a la Font Amorosa de tota Vida, que l’Amor i la Pau puguin ser sentides interiorment pel vostre ser.

Una abraçada.