dilluns, 17 de gener del 2011

Finalitza LA VEU DEL COR

El programa de ràdio La Veu del Cor finalitzarà les seves emissions aquest mes de gener.
Resten dos programes per a acomiadar aquesta proposta que va voler entrar a Ràdio Cardedeu amb les seves noves energies i continguts en relació a d’altres programes que s’estaven realitzant.
Degut als impediments i obstacles constants que m’he anat trobant al llarg d’aquests tres mesos, tenint present tots els senyals que he anat rebent en relació al programa i adonant-me que no tots es responsabilitzen de l’emissora i dels programes que s’estan emetent de la mateixa manera, m’he anat trobant amb moltes resistències al llarg de tot aquest temps, fins al punt de veure clar que havia de prendre una decisió i no continuar més així.
Les coses han de fluir perquè vagin bé, i no tots han posat de la seva part.
Per aquest motiu m’he vist en la situació de veure clar què fer davant les resistències i passivitat, tant d’alguns col•laboradors com de dirigents de l’emissora. Per això, La Veu del Cor finalitza el dia 26 de gener emetent el darrer programa.
Vull donar les gràcies a tots els que ens heu anat escoltant fins ara i els que continueu tenint ganes de col•laborar i fer que el programa segueixi, però les coses és fruit d’un conjunt d’aspectes, i quan part d’aquests no funcionen, el programa no és el que hauria de ser. Tot i així, gràcies pel vostre suport.
Voldria fer una menció especial a David Molina, el nostre estimat i índic tècnic de so que amb la seva presència i humilitat ens ha permès, arribar a vosaltres.
També vull agrair la il•lusió i la saviesa compartida de col•laboradores com l’Enriqueta Branzuela, Sònia Cervantes, Mariola Romanos i Maite Orive per la seva predisposició i ganes de fer conèixer a vosaltres els oients, la seva experiència d’anys, sempre basada des de l’amor i el cor.
A tots, gràcies.
Per finalitzar, només comunicar-vos els temes dels dos darrers programes.
- Dimecres 19, parlarem de “les coses no sempre són com i quan vull”, amb la Sònia Cervantes, terapeuta i coach.
- Dimecres 26, tractarem el tema de “les canalitzacions” amb Maite Orive, infermera, terapeuta espiritual i canal.

Els programes d’aquesta curta temporada els podeu escoltar a www.ivoox.com . Una vegada aquí, poseu La Veu del Cor en el requadre de recerca i us sortiran tots els programes penjats fins el present.

Tot i així, les coses no succeeixen perquè sí.
Una nova vida se m’obra davant meu i necessito dedicar-li tot el meu temps. El fet de deixar la ràdio, em permetrà posar totes les meves energies al que crec quin és el meu camí a partir d’ara.

Una forta abraçada i que l’Amor i la Pau siguin en tots vosaltres.