dilluns, 10 de gener del 2011

Connectant amb els pilars de la Nova Vida


A mesura que ens endinsàvem en el mes de desembre y la entrada d’aquest nou any, les noves energies rebudes pel nostre planeta i tots els que vivim en ell, han fet que “tot es remogués d’una vegada per totes” per a “deixar les coses al seu lloc”.
Jo no sóc una excepció.
Avui és dilluns, y els dilluns sempre, en aquest blog, s’exposen les activitats a fer, les novetats o alguna que altra reflexió per a la nostra ànima. Avui és diferent.
Avui us escric per a comunicar-vos que els temps de remodelació i perfilar el camí a seguir a partir d’ara estan fent presència en el meu ser.
Durant aquests dies no he sentit la necessitat de crear nous articles. És com si necessités centrar-me en el meu cor i escoltar-lo una i una altra vegada per a assegurar-me quins nous pilars són els previstos per a la meva nova vida. Fa temps que tinc aquesta sensació en mi. Ha arribat l’hora que així sigui. Em costa posar-me a escriure per a transmetre com he anat fent fins ara, el contingut dels nous temps, missatges d’esperança, de les energies previstes amb els resultats corresponents, y alguna canalització per part de sers de la Llum. He escrit sobre aspectes del ser humà que havien de ser revisats i reflexionats. Ara, es com si aquesta època en mi hagués acabat. Aquesta és la sensació que tinc.
Sento que la meva aportació en aquest sentit, ha arribat a la seva fi. Potser escriuré altres aspectes o d’una altra manera, però no com ara. No vull forçar situacions per a obligar-me a fer el que no sento.
Escolto el meu cor. He escoltat al meu cor, i durant tot aquest temps em parla d’una nova direcció en el meu camí. Una etapa que fa molt de temps se’m va anunciar, i que allò que “se’m va dir”, veig la seva aurora en el dia d’avui.
He pres decisions importants en pocs dies, en relació a les meves activitats. Aviat sabreu d’elles. Sento la força de l’Amor que em porta cap a elles i de la manera que sento que haig de fer-les. Haig de dedicar-me en cos i ànima, pel qual he hagut de deixar de cantó altres aspectes de la meva vida per a poder-me dedicar en ple a allò que el meu cor i els meus germans de la Llum,després de bastant de temps ajudant-me, m’indiquen i em recolzen, anunciant-me que el previst ja ha arribat en l’ara adequat, i és aquest.
Estic il•lusionat i lliurat al que sento que haig de fer. Encara que no sé de quina manera exacte es materialitzarà, si sé que haig de fer-ho, així como el fet de tenir la certesa que tot anirà bé, obtenint els resultats tan esperats.
Aquest nou camí capta tota la meva atenció i no sé si tindré temps per a dedicar a escriure nous articles, como ho venia fent tots els dijous. Per un altre costat, sé que continuareu sabent de mi, perquè com a mínim els dilluns, o un dia a la setmana aquest blog apareixeran aspectes dels meus nous passos donats. En aquest moment, encara que hagi escrit aquestes paraules, no sento la motivació de tornar a escriure com ho feia fins el present. Nous temps s’apropen, i hi ha molt a fer des de la Llum i l’Amor.
La meva vida està al seu servei, i se m’indica que ha arribat l’hora d’agafar un nou rumb. No és un acomiadament, només un comunicat per si veieu que hi ha setmanes que només hi ha una renovació del blog, o cap. El blog continuarà obert.

Que cadascú de vosaltres pugui escoltar la veu del seu cor per a saber quin és el camí a seguir a partir d’ara.
Que l’Amor, la Pau i el Coratge siguin en tots vosaltres.
Tot va bé. No esteu sols. Tot va bé.