dilluns, 30 de desembre del 2013

A tots, Gràcies!


 Donarem dues passes i creuarem un any que per a molts ha estat esperat durant temps. Les energies creades al llarg del nostre aprenentatge ens ha portat a les portes d’on som ara: començar a manifestar-nos, a veure i a recollir part dels fruits anunciats.

Vull donar-vos les gràcies, absolutament a tots, per fer que la meva presència i tot el que he sentit que havia de fer, tingui sentit i hagi estat portat a terme. Agraeixo la vostra resposta a les convocatòries que he anat fent al llarg de tot aquest any. Algunes d’elles han estat sortidors de vivències úniques, fent-me sentir aquell qui jo sóc, sent un amb tots vosaltres, on mestre i deixeble s’han fos pel major bé de tots.

Gràcies a tots per la confiança que heu dipositat vers el meu ser. El vostre cor us ha portat a prop meu, i us puc dir, que per moments, m’heu activat, encara més, la motivació per a continuar el meu camí.

Amb tots vosaltres he après, he pogut compartir, viure i sentir moments inoblidables, molts d’ells amb l’obertura del vostre cor i interior veient i sentint com el pes feixuc que alguns de vosaltres portaveu han estat alliberats. Em sento satisfet i agraït a tots vosaltres per permetre que la Llar hagi pogut fer presència i abraçar-nos a tots plegats. Heu arribat a donar el consentiment, i portes del vostre camí van poder obrir-se. Gràcies a tots.

Gràcies per la vostra presència a la meva vida. És l’hora de la Unicitat, de començar a apropar-nos i a SER UN en aquest caminar on cadascú té el seu paper.

Gràcies a tots per a ajudar-me!


Us recordo que de cara a l’any vinent, tots aquells que vulgueu que les activitats, tant el Seminari SENTIR!, com els cursos o tallers es realitzin a la vostra població, centre o associació, podeu escriure’m un e-mail a emaeljordimorella@hotmail.com

Gràcies a aquells, que al llarg d’aquest any, heu fet possible que la meva activitat hagi fet presència a les vostres terres. A tots, Gràcies!


         Des del meu cor, una forta abraçada i que l’Amor i la Pau siguin en cadascú de vosaltres.


GRÀCIES!