dijous, 1 d’agost del 2013

Resposta a una sol·licitud d'amistad


A vegades, no som conscients de les decisions que prenem. Acceptem una manera de ser que pot semblar “guai”, però el “way” (joc de paraules) pel que ens porta, ens allunya del camí i de la Llum.
Acceptar i prendre segons quines decisions ens pot arribar a portar a una vida i a uns resultats que moltes vegades no entenem el per què d’ells, o ens porten a la conclusió generalitzada que “el món està molt malament”. Heu reflexionat des del cor el per què d’aquestes creences?
Una simple decisió ens pot arribar a portar per un camí u altre.
He conegut el deteriorament del ser per ignorància o per decisions preses com a joc, però les energies que comporten cada decisió ens pot portar a l’Amor o el desamor, a la Llum o a la més profunda foscor.
He pres a no jugar i a allunyar de la meva vida tota aquella energia que pot produir-me un malestar.
Moltes persones encara estan relacionant-se amb el que es denomina foscor o energies de la foscor. Quan més les anomenem o fem honors a ella, més forta serà perquè s’alimentarà de les nostres pors i el nostre ego. Pobre de nosaltres si les acceptem,perquè deixarem de ser qui som i ens allunyarem de la nostra ànima.
Fa poc vaig rebre una sol·licitud d’amistat per a poder entrar a la meva pàgina de facebook.  No la vaig acceptar, i davant la insistència per segon cop, li vaig respondre:
 
Hola_____, bona tarda.
He rebut la teva sol·licitud d’amistat per a poder entrar a la meva pàgina de facebook.
Fa poc també la vas sol·licitar, i encara que inicialment vaig donar la conformitat, després vaig sentir que no havia de tenir-te com a amistat d’aquesta xarxa social, pel que vaig donar el pas d’anul·lar la conformitat que en un principi vaig acceptar. 
Ara veig que continues volent tenir un contacto social a través de facebook per a poder-me seguir a través de la meva pàgina.
Davant la teva insistència, he cregut convenient donar-te una explicació al respecte.
Pel que puguis saber de mi, et diré que la meva obra, el meu ser i la meva vida estan dedicades a transmetre la Llum i l’Amor per a poder fer “un món millor” i cada ser humà poder arribar a manifestar el seu màxim resplendor amorós. Tenint present aquestes paraules no puc acceptar com a “amistat” a el que tu t’identifiques i estàs d’acord que així se’t reconeixi, que és com a “lucyfer”. Precisament la meva vida està dedicada a alliberar dels sers humans aquesta energia que els limita i els posseeix, fent per la meva part, entre altres actes de servei, neteges energètiques importants perquè cadascú pugui ser ell mateix.
És aquesta entitat nombrada anteriorment, que fa que el món va com va. Ho sento, el meu camí està dirigit a enlairar al ser humà i al planeta. Constantment estic tenint trobades en les meves sessions amb persones que estan posseïdes per aquesta energia de molt baixa vibració. Per a mi no és una gracia l’identificar-se o posar-se noms d’aquest tipus. 
Si sabessis les desgràcies causades per la seva presència, deixaríem de “jugar” i posar-nos noms semblants al teu.
Ho sento, no puc tenir una amistat amb aquest tipus d’energia que és amb la que estic trobant-me dia a dia i portant cap a la Llum perquè creen les limitacions humanes i les seves anul·lacions. En algun moment la meva vida ha estat “en perill” per aquest sentit.
Tot i així, si algun dia necessites una ajuda i creus que te la puc oferir, de bon grat estaré per a ajudar-te.
Si en algun moment, aquella qui en veritat ets em fa una sol·licitud d’amistat, t’obriré els braços i m’alegraré de poder-te rebre en el meu cercle de les xarxes socials. Seràs benvinguda.
Per això no esperis la meva conformitat en aquesta nova ocasió.
Sé que has entès les meves paraules.
Si vols mantenir aquesta energia en el teu nom, que repercuteix a la teva vida, et respecto, i si sents l’impuls de continuar llegint o saber de mi, pots entrar al meu blog directament, sense passar pel facebook. El meu blog personal en castellà és: https://jordimorella.blogspot.com
Des del meu cor, i desitjant-te el millor, que l’Amor i la Pau siguin en tu.
 
Una abraçada.