dijous, 15 d’agost del 2013

La Força de la Llum

 
Avui vull parlar-vos de la Llum.
Encara que per transmetre el missatge que avui us vull donar, he hagut de fer referència a alguna situació viscuda per la meva ànima, ho faig des de la humilitat del meu ser com a conducte de la Divinitat Superior, l’AMOR.
Vull, abans que re, dir que l’exposat no és fictici ni producte de la meva imaginació. A la meva vida de servei vaig trobant-me amb situacions que em fan endinsar i conèixer cada vegada més les energies de diferents nivells de vibració. Les de més baixa vibració, o entitats de la foscor, fan també el seu paper a l’evolució del ser humà que es dirigeix vers la seva divinitat.
Són moments claus, donant el planeta Terra un salt quàntic repercutint a tots els sers que en ell habitem. Aquests sers de condició humana, nosaltres, estem també influenciats per les energies que ens envolten. Ens trobem a gust quan estem en un ambient de cordialitat, comprensió i respecte. Ens sentim malament en ambients tensos don predomina la imposició, l’ego i els interessos individuals davant dels de conjunt.
Tot és energia, així com nosaltres també ho som. Les energies s’entrecreuen i barregen, predominant segons l’estat que es trobi l’individu.
No hi ha cap que ens pugui arribar a influenciar i a tenir poder sobre nosaltres si estem equilibrats o connectats.
He dit que vull parlar-vos de la Llum, i així ho faré, però és important tenir present que tot l’existent és energia i depèn del nivell de vibració que nosaltres tinguem, permetrem unes energies o altres en el nostre ser i camp energètic.
Res pot davant la LLUM.
Res pot alterar al ser que vibra com la LLUM.
La puresa del nostre ser depèn del grau de DESPERTAR que haguem tingut i l’alliberament fet amb el nostre passat.
Un ser lliure és aquell que s’ha alliberat completament del que va ser i sent la veu del seu cor amb força, claredat i fermesa. Quan més ens apropem a qui som en realitat, més brillantor, intensitat i puresa serà la nostra Llum.
Els grans Mestres  predecessors irradiaven la seva lluminositat, degut a la seva consciència oberta i desperta. A major consciència, major llum.
La foscor no pot amb la Llum, i sí la Llum amb les tenebres. Podem posar Llum a un lloc o situació de foscor, però aquesta no la podem posar en un espai de Llum.
Som LLUM, i és d’aquesta llum del que us vull parlar.
Conec el món de la no-llum. També el que representa el ser Un amb la Llar i brillar com ells. La unicitat és absoluta i total. Sents aquell qui ets i notes com la teva energia lluminosa va més enllà de la matèria que et trobes.
Res heu de témer.
Aquell qui sou manifestat allunyarà de vosaltres tota vibració que no concordi amb la vostra. La veritable protecció és ser un mateix, deixar que la naturalesa divina, la vostra essència espiritual activada es manifesti. Quan irradiem la Llum que som, la Llar i l’Univers creador de Vida ve a vosaltres per a ser Un, magnificant la Divinitat Universal. 
Sentiu la vostra Llum? La podeu percebre o veure? En alguns així és, però pels que encara no heu arribat a aquest punt del vostre procés, comenceu a sentir l’Amor en vosaltres i obriu-vos als vostres Germans Angelicals perquè us donin un cop de mà en el vostre Despertar o Avanç vers vosaltres mateixos.
He viscut situacions que m’han arrelat encara més a la meva essència, fets que m’han enfortit i m’han permès conèixer més a la polaritat de l’altre cantó de la Llum. En moments m’he sentit envaït i amenaçat pels sers que habiten en el més profund de la foscor. He conegut grans poders de la foscor i en algun moment, als ulls humans, podia semblar que la meva vida estava en perill. Us haig de dir, però, que res pot amb la Llum de l’Amor. Déu es manifesta, i les més radicals criatures o sers espirituals de la foscor no poden davant la magnificència i puresa d’aquell que ens va creà a cadascú. Amb la sola presència de qui ets, i recolzat pels germans lluminosos de diferents dimensions, la foscor i els sers que l’habiten, res poden fer.
Fa molts anys, en els meus inicis, quan encara no tenia la consciència que ara tinc, vaig ser objecte d’un fort lligam (màgia negra); posteriorment, practicant en el meu procés, vaig ser posseït per alguna que altra entitat de molt baixa vibració. Va ser tot un aprenentatge per a la meva ànima. Al final, vaig aprendre.
 (Em costa explicar aquests successos, perquè la meva humilitat se sent insegura en aquests instants. No ho faig per a vanagloriar-me, sinó per transmetre el missatge d’avui. Ho faig des de la més profunda humilitat d’un servidor de la Font Creadora de tota Vida). Sento, avui, que haig de parlar-vos de la Llum, i perquè la pugueu entendre, per això haig d’exposar algunes situacions (sense detallar) viscudes personalment.
Us puc assegurar que res temo, perquè sento la divinitat en mi. Tinc Fe en aquell qui jo sóc. La seva força és la meva, i junts, ajudem que l’estimat planeta i la humanitat vagin pujant nous esglaons a nivell vibracional. Quanta més pura sigui Gaia, més poder tindrà per a allunyar tota vibració que no es correspon amb la Voluntat Divina en aquests moments del procés d’Ascensió del planeta i la humanitat, podent alimentar als seus fills en estat d’evolució (nosaltres).
No temeu perquè no sou aquell qui us penseu que sou.
Es diu que Déu ho pot tot, llavors,.....què és el que no podeu fer vosaltres? Sou Divinitat!, i a mesura que aneu recordant, la foscor s’allunyarà de les vostres vides, el vostre entorn i el vostre planeta.
No temeu perquè la força de la LLUM va més enllà de les vostres percepcions o raonaments. Senzillament, ella sap el que fer. Tu ets un vehicle, un canal on pot créixer i manifestar-se la llavor divina que porteu en el vostre interior.
Tots sou Llum! La vostra protecció es troba en la vostra Llum. Ella us protegirà de tota baixa vibració o inferior a la vostra. Tot i així, de res us heu de protegir, perquè allò que no us pertany, no pot amb vosaltres, a menys que deixeu de SER qui sou.
La major integritat, majestuositat manifestada del vostre ser, és SER VOSALTRES MATEIXOS.
La LLUM es manifestarà i us protegirà.
Agost és un gran mes per a la LLUM.
 
Que l’Amor i la Pau siguin en tots vosaltres.