dijous, 27 de juny del 2013

Sentir la Unicitat de qui sóc

 
A vegades el cor t’impulsa a plorar. Sents el buit serè del subtil en el teu interior, obrint la porta de la manifestació del plor. Plorar, només plorar. Sense motiu aparent el teu ser es veu abraçat per les teves pròpies llàgrimes alliberades per l’amor i el procés que estàs seguint.
Sents el buit de ser Un amb el firmament.
Sents l’impuls que només ploraries per a sentir l’eterna pau que hi ha en tu, barrejat amb una sensació de companyonia, recolzament i guia per part d’aquells que t’acompanyen en el teu camí. La llum està amb tu. L’amor t’acompanya vagis on vagis.
Les manifestacions del teu ser són fruit de la plenitud de la teva ànima, sentint-se acollida i recolzada per tu mateix/a. És un estat de voler aturar el temps on et trobes i quedar-te sentint aquest alliberament en tu, el plor de cada una de les teves cèl·lules per a netejar el camí en el qual vas voler seguir. Les teves estimades cèl·lules saben del procés. Saben el camí, i quant més s’apropen a la divinitat de cada una d’elles, més senten la presència de l’amor en elles, activant el procés per a deixar anar i alliberar els senyals conforme el nostre cos físic i emocional s’estan apropant i integrant les energies de la Divinitat Superior en tu. 
Em sento estimat en aquests moments. Sento la serenitat i el confort del meu ser a l’estar connectat amb ell. És un estat latent, ple de pau i acceptació per a seguir el camí acordat. Un assossegament que rega el meu cor i fa florir el veritable ser que sóc. Un amor pur i incondicional que em fa respirar l’essència de la qual vaig ser creat.
Tot flueix en el sender de l’harmonia i la companyia d’aquells que pertanyen a la Llar de la qual tots procedim. Sóc acceptat per ells, respectat i valorat sense cap afany de la meva part, perquè l’ego només és una eina per a aquell que el pugui arribar a necessitar, i en aquests instants, aquest, no té cap raó de ser, sent un “peluix més” dins de la capsa de les nostres joguines.
Plorar des de l’emoció del teu estat de quietud, omple el meu esperit. Sento la magnificència d’aquell qui Jo Sóc.
Em sento com si estigués dins d’una petita barca que és portada per les aigües d’un torrent brau. Paso per les imprevistes manifestacions del cabdal en el qual em trobo, sense resistències, ni voler controlar el recipient on sóc.
Sento la bravura de les aigües que em trobo, però el meu ser està tranquil, ple de confiança i seguretat que el fi d’aquesta bravura de les aigües acabaran, i la deixadesa del meu ser permetrà que aquestes finalitzin la seva presència exagerada. Tot tornarà a la calma. Sí, tot desapareixerà quant més ens deixem bressolar per al mà que ens va creà.
Sento per moments els daltabaixos del meu present. Energies de més enllà d’on procedeixo ens arriben a aquells que habitem a la densitat de la matèria. L’aprenentatge per a enlairar-la fa que ara pugui entendre el fruit del meu plor en aquests moments tan amorosos del meu camí.
A mesura que us vaig transmetent aquestes paraules, el riu va asserenant-se, trobant-se el meu ser agafat a la barca de la confiança i la fe conforme aquesta part del trajecte només és el preludi de la gran eclosió divina d’aquell qui Jo Sóc amb la meva Voluntat manifestada.  
No puc deixar de sentir la gratitud per sentir el que estic sentint. Lamento no poder comentar-vos el que se sent exactament quan el gran buit serè del teu ser s’unifica amb tota vida existent al llarg de tots els universos....el firmament. Tu ets part d’ell, i ell i tu sou la mateixa essència, alhora que sents i pots arribar a veure, a germans d’altres galàxies en connexió amb tu, sentint el seu amor i el seu recolzament, encara que la distància sembli infinita, però només és una il·lusió de la ment racional. Tot és proper i immediat. Desapareix qualsevol distanciament físic a l’estar connectat amb els teus pares i germans estel·lars.
Aquesta és la sensació d’aquests moments. Et trobes unit a aquestes parts de tu que des de la condició humana són desconegudes, ignorades i no acceptades sovint.
En aquest estat pots sentir el concepte màxim de les paraules plenitud, respecte, acceptació i unitat.
Enteneu ara per què els meus ulls expressen aquest sentir? No hi ha res més meravellós que poder sentir qui som i d’on procedim. El raciocini perd tot interès en aquest estat, perquè la veritable referència del nostre estat consisteix en el sentir. Al fer-ho anem més enllà de tota barrera racional i podem arribar a connectar amb la Llar i el sentit de la vida en la qual ens trobem en el nostre present, encara que aquesta només és un esglaó més d’una llarga existència al servei d’una Voluntat Divina Superior.
El buit del meu interior reposa en la deixadesa i l’amor de la divinitat que hi ha en mi. Res temo. Tot és planer i senzill. Tot flueix i navega entre aigües plàcides del meu ara actual. La por només és una paraula de fum que amb la brisa del teu somrís o l’amor, desapareix entre el cel blavós del teu present interior.
Tot és calma, assossegament i benestar. Enteneu ara el per què de les meves llàgrimes al sentir aquest amor en mi? Això és plenitud i realització. Això és Amor abraçat pel teu ser. Els teus braços s’obren i es disposes a abraçar en l’eternitat de l’existència l’acceptació i el sentit per a la teva ànima, unida a la immensitat del creat. No enteneu ara, estimades ànimes, el per què d’aquestes llàgrimes emanades del més profund del meu cor.
Desitjo des del més profund del meu ser, que cada una de vosaltres pugui sentir el que jo sento. La vostra vida deixaria de tenir el sentit que ara té i el vostre caminar deixaria de trepitjar la densitat de l’humà per a enlairar-vos i avançar pel sender d’aquell qui veritablement sou.
Desitjo sincerament que les vostres llàgrimes emergeixin del vostre interior per a prepara el bressol de la vostra resurrecció vers la deixadesa absoluta de la vostra vida a les mans del vostre cor, perquè ell guiï el vostre ser vers l’alliberament d’aquella part de vosaltres que encara es troba en el vostre passat humà per a mostrar-vos segons sou.
La vostra Llum és immensa.
El vostre Amor infinit.
Gràcies per ser i estar. Gràcies.
 
Que l’Amor i la Pau siguin en tots vosaltres.