dijous, 3 de maig del 2012

Torno a ser aquí


Torno a ser aquí. He sentit un impuls de venir davant l’ordinador i deixar que tot sigui.
Escriure em fa connectar amb el despertar conscient del què sento i com sóc a cada present. Em fa reafirmar allò que hi ha en mi a cada instant.
Escriure em fa expressar la Veritat del meu procés, sent aquest, part del procés absolut de totes les ànimes que ens trobem en aquesta dimensió. Entendre’m jo, em fa entendre el meu entorn i l’existència.
Adonar-me del què sento, em permet expressar allò que m’és rebel·lat i pertany a la saviesa inclosa en els nostres ADN.
Per això i molt més, ....escric.
-         Torno a ser aquí – dirigint-me als meus germans de la Llum -  perquè us he anat sentint al llarg de tota aquesta estona i voldria tenir imprès allò que em vulgueu dir o fer sentir.
No hi ha dubte que és la Llar qui està aquí amb mi.
No hi ha dubte que sóc part d’aquest Llar de la qual tots procedim. Quan s’arriba a sentir, no hi ha dubtes. Hom sap d’on pertany i per què sent el que sent. Quan algú es troba a la Llar, sap de l’Amor que se’ns dóna i envia des de les altes esferes de la Llum.
Som part d’ella. Som com un estel que il·lumina tot el sistema solar que l’envolta. No importa el que puguem arribar a pensar de nosaltres mateixos, per què això no importa, només que tu pertanys a un conjunt superior al de la matèria que et trobes. Saps que continues il·luminant passi el que et passi, malgrat la teva brillantor i intensitat no siguin com quan tens la plena consciència que així està sent. Llavors és quan sents enlairar la teva flama interior només pel sol fet de sentir els teus germans de la Llum. Saps que no estàs sol ni mai ho has estat. Saps de la Unicitat plena que hi ha entre tu i tots els membres de la Llar. Llavors saps que tu ets part de la Llar. Tu ets la Llar estiguis on estiguis.
Quan la consciència apareix i sents el que jo sento en aquests moments, desapareix tota densitat en tu i alliberes tota creença que no sigui amor i unicitat.
Sí, tot això i més quan obrim el nostre cor i la porta que ens porta més enllà de la terrenalitat en la qual experimentem. Tot flueix i la nostra vida comença a tenir sentit al comprendre la veritable naturalesa que som.
No hi ha cap però. Tot és plenitud.
Veieu? Sense adonar-me he començat a expressar el que sento quan la meva consciència es troba més enllà del meu cos.
M’agrada explicar-vos el que se sent quan retornem a Casa. En el fons, sempre l’hem tinguda amb nosaltres però ens hem distret amb la forma. Com aquell qui re m’he trobat dient-vos el que se sent quan som nosaltres mateixos. Això enforteix els llaços amb la Llar. També per això escric.
Hi ha qui ho fa com a teràpia. No dic que jo no hagi començat així, però els motius que m’han portat fins aquí, el meu present, és a transmetre que tots teniu una Llar i que aquesta sempre us vetlla, feu el que feu, o tingueu l’actitud que tingueu des de la no-consciència. La Llar mai us ha deixat.
Un dels motius que encara estem vivint aquest aprenentatge en la forma, és el fet d’aprendre a obrir la porta de retorn d’allà on pertanyem. Aquest procés de recerca i experimentació us anirà obrint les portes de la vostra realització i benestar. Començareu a sentir, i llavors, quan arribeu a aquest punt, ja res serà com abans. La vostra vida canviarà perquè el vostre interior canviarà. Viureu situacions molt personals que no tenen una explicació racional, i potser no acabeu d’entendre el que us ha passat, però haurà estat un senyal conforme us esteu apropant cada vegada més a la Llar.
Sou Llum i Amor, i aquesta energia especial que sou per naturalesa vol atraure més Llum i Amor. No us inquieteu al sentir el que sentiu i que el vostre interior es remou. Només és part del vostre procés. Per a connectar amb la veritable Família, us heu d’alliberar abans de tots els lligams prefabricats deguts a les vostres creences adquirides per part del vostre entorn terrenal.
Conec bé la Llar i el què representa. He viscut tot el procés per a arribar a ella i a connectar amb els nostres germans de la Llum. He après a seguir aquesta Llum que irradiava el meu cor, portant-me més enllà del meu cos. Una vegada allà, he estat rebut per sers que , part de vosaltres, encara no us podeu arribar a imaginar. No confabuleu en voler imaginar-vos-els, perquè no viuen en la forma. Les seves energies són fortes, amoroses, brillants i intenses, irradiant-les i fent-les conèixer i sentir a tots aquells que vulgueu tornar a la Família, a la vostra veritable Llar. No es viu en la forma, tot i que es poden veure i sobre tot, sobre tot SENTIR. Quan així és, llavors no hi ha cap confusió que has arribat a la Llar i el què representa ser conscient d’ella en tu.
Vius diferent. Penses diferent. Actues diferent. Parles i sents diferent. Sembles un més del teu entorn, però el que sents i saps fa que la teva Llum il·lumini el caminar de totes aquelles ànimes perdudes i desconcertades del nostre estimat món. Llavors, és quan sents la Unicitat amb totes elles.
Torno a ser aquí, davant l’ordinador, escrivint allò que sento i que em fan veure i sentir per a transmetre-us-ho sense adonar-me. Els meus dits van ràpids, quasi amb els ulls tancats, sabent cada tecla que toco sense pensar on han d’anar els meus dits. Com sempre em passa, després llegeixo l’escrit, i penso:
- Què carai! Una vegada més ha valgut la pena fer-ho!

         Allò que veieu de vosaltres va més enllà de la forma i pertanyeu a un Pla Superior on tots formem part d’un trencaclosques on cadascú és peça fonamental per a la seva composició.
Us dono la mà i us abraço amb el meu Amor procedent de la Llar en mi. El meu cor està connectat amb tots els vostres cors, i el meu despertar activa els vostres cors fent que sentiu i tingueu les inquietuds que teniu, però no us espanteu! No tingueu por! Perquè vosaltres al néixer vareu acordar viure aquests moments. Jo seria amb vosaltres i vosaltres en mi. Per més que no ho vulgueu, així ha estat i és, com l’artista que composa una obra mestre. Cadascú de nosaltres som una nota dins del Tot. Al final, sona la melodia celestial!! Tu ets part d’ella com jo i tots els que llegim aquest escrit. Recorda que estem units pel cor. L’Amor és el nexe entre tots nosaltres.
Per això, els nostres passos ens apropen i fan que estigueu llegint aquest comunicat.
La ressonància s’activa en els nostres interiors i fa que donem nous passos vers allò que sentim del més profund dels nostres cors.
La Llar té molt a veure per a poder seguir el Gran Pla Diví on tots estem inclosos.
Escriure pot tenir un sentit o no, però tant se val!, encara que sigui per arribar a tu i dir-te:
T’ESTIMO!

Que l’Amor i la Pau siguin en tots vosaltres.