dijous, 24 de maig del 2012

La meva vida......


La meva vida és .....

1.       una decisió voluntària
2.      un camí d’aprenentatge
3.      una descoberta constant
4.      una experimentació sens parar
5.      un camí de sentir
6.      un acord acceptat
7.      unes vivències des de l’Amor
8.     obrir portes a altres nivells
9.      una acceptació dels resultats no obtinguts
10.  un despertar de la confiança
11.   un regal per a poder sentir l’Amor en mi
12.  ....... allò que no sembla ser.
13.  un alliberament de la meva ànima
14.  una recerca de la comprensió de l’existència
15.   un motiu per a sentir-me agraït des de la Consciència
16.  prosperitat en la mancança
17.   un acte de servei a la Font Creadora de tota Vida
18.  un camí vers la Llum
19.  un sender paral·lel a l’establert
20.  AMOR
21.  una acceptació de l’imprevist
22. una estimació constant del que és diferent
23. aprendre a deixar-me anar i escoltar al meu cor quan es presenta una cruïlla davant meu
24. la saviesa no manifestada segons la meva voluntat
25.  la Intencionalitat Divina manifestada
26. el viatge cap al veritable ser que sóc
27.  una nova oportunitat per a recordar qui sóc
28. el rencontre amb la Llar aquí a la Terra
29. l’esperança constant del que sent el meu cor
30. una benedicció del Cel
31.  la clau per a obrir les portes de la meva divinitat
32. ......part de tu
33. vida a un altre nivell


Tot té un sentit a nivell espiritual i quan transcendim la forma, la matèria, llavors veiem el motiu pel qual hem estat creats. Llavors entenem, comprenem i acceptem, sabent que tot pas donat a la nostra vida actual és coratge i ànims per a activar el Despertar de tota la humanitat.
Quan tu ets tu, la humanitat i el planeta s’enlairen.

Per això,.... gràcies!