dijous, 29 de gener del 2015

Bressolant la meva ànima

Sento una melodia angelical de fons, ressonant en les meves cèl·lules i enlairant el meu esperit. Inspiro. Expiro. El flux de la respiració expandeix el meu interior i permet anar alliberant la gravidesa del meu cos. Inspiro. Expiro, deixant-me portar pel flux de l’aire en contacte amb el meu exterior i tornar a la natura del meu entorn.
Placidesa en el seu estat més àlgid fent-te sentir la teva naturalesa divina al permetre que només la teva essència tingui cabuda en aquests instants de plena connexió amb el teu veritable ser.
La música enlaira la meva ànima, melodia angelical que enlaira el meu ser, donant-me claredat i nitidesa per a sentir aquell qui jo sóc. Tot expansió. Tot amor en mi, en ple univers expansiu i amb una majestuosa essència amorosa abraçant tota ànima habitada en ell.
Sento la Unicitat dels sers conscients amb el cor obert i la consciència desperta. Tots estem en mig del Res Universal, perquè nosaltres som part d’aquest Res, aquest Buit impregnat amb la més alta vibració amorosa de la Font de la qual tots procedim. Som aquest univers acollint a totes les ànimes i el Gran Pla Diví en el qual estem immersos.
Ingravidesa i una sensació de germanor, d’estar protegit, estimat i acompanyat en tot moment per d’altres sers, germans de la Llum, a l’igual que tu, creant la plena harmonia en aquest buit universal i tan ple alhora. Tots tenen el seu espai i sers que els acompanyen. Tots pertanyen a una mateixa Família. Tots som la Família que serveix a l’Amor a instaurar-se en tots els racons de l’univers, incloent els nostres cors. Som Amor, i és l’activació de la consciència que permet arribar a adonar-nos que la nostra essència no és matèria, sinó energia amorosa, com part de l’energia universal, creadora de tota vida, ordre, harmonia, claredat i sanació.
Habitants més enllà del nostre planeta van apropant-se a contemplar la llum que irradiem degut al nostre lliure albir. Ells estan interessats en la nostra capacitat de discernir i decidir. Senten atracció pel nostre lliure albir, i alguns per la nostra capacitat de sentir com ho fem. Els nostres sentiments atrauen a sers d’altres dimensions, o amb cos propi, al veure la nostra capacitat de poder sentir i experimentar de del nostre interior. Posseïdors del lliure albir, hem estat capaços d’activar el nostre ADN i, no tan sols despertar, sinó enlairar la nostra consciència fins a un punt enlairat de tota evolució espiritual.
Seguim un camí d’Ascensió que ha fet que altres sistemes de vida se sentin atrets vers nosaltres per a veure les nostres capacitats i cóm anem evolucionant cada vegada més vers el sentit amorós de tota existència.
Abraçats per una energia de plena calidesa i tendresa, alhora, la nostra ànima sent el confort de la Llar, de la veritable Llar de la qual procedim. Tot el viscut és un escenari, però després, tot protagonista torna a la seva veritable Llar.
Sento la meva ingravidesa, envoltat de familiaritat i amb la sensació de no estar sol, encara que no puguem percebre, per moments, als germans de la Llum.
No hi ha paraules quan estem a la Llar. No existeixen els sons orals. Tot és cor. És a través del Senti que ens comuniquem i sabem els uns dels altres. Així és la nostra comunicació, una relació basada en el cor. Estem. Som. Només estem i som. Irradiem la nostra Llum i les nostres energies, contingudes de tota la nostra informació existencial. Energia plena d’informació, de consciència. Som Divinitat manifestada quan enlairem la nostra ànima i alliberem tot el relatiu a la dualitat, lo terrenal. Llavors, apareix el Déu que ets. Ets l’univers, part d’ell i Un amb tots els sers que l’habiten. La Llum s’uneix. L’Amor s’atrau, creant una sola presència irradiant la plenitud d’aquesta energia cap a totes les direccions possibles del nostre estimat firmament.
La melodia continua i sento l’absència de tot aspecte humà en mi. Sento la puresa, l’apropament i Unicitat amb tot i tots. Sento un Amor més enllà del conegut en aquest planeta on la meva ànima ha decidit exercir de participant d’un Pla Superior pel major bé de tot l’Univers. Com a part d’aquest procés, m’allibero a les mans de la Font de la qual procedeixo. Quan el teu ser, conscient i a voluntat és gronxat per la presència superior en tu, llavors, ja no hi ha camins a seguir, passos a programar, reflexions a fer, perquè tot el necessari pel teu ser, és intuït a l’instant en el teu interior, veient la llum i la certesa que així és i ha de ser. No hi ha dubte, cap dubte al respecte, ni per descomptat, resistències, perquè el teu lliurament és absolut al flux de la creació existencial al llarg de tot el firmament. Més d’un univers. Altres sistemes de vida. Diferents dimensions en un mateix pla. Tot es complement perquè cada ser pugui arribar a la seva màxima plenitud, que no és un altre que sentir i convertir-se en part de l’essència existencial que permet que l’humà es converteixi en diví, la foscor en llum, la inquietud en calma i serenitat, i els bloquejos causats per la desconnexió, en fluïdesa serena al servei de tots.
Diferents causes en diferents nivells de vida. Un sentit diferent per a cada una de elles. Cada ànima tria el seu lloc segons el seu estat vibracional. Algunes molt allunyades de les altres, però servint i col·laborant perquè totes, absolutament totes puguin donar nous passos vers la seva plena realització i ascensió.
Són aquests moments on la meva essència s’expandeix i sent la gratitud d’haver arribat fins aquí i sentint la lleugeresa del camí a partir d’ara. El camí s’enlaira i el meu ser sent l’emoció de cada tram cap a l’Ascensió.
Escolto l’aigua de la Font emanar del meu interior. Relaxa el meu esperit i la meva ànima reposa en braços de la meva divinitat.
La nana de la Mare Celestial bressola i asserena cada ser que ha enlairat els braços al cel i expressat:
-Aquí estic. Que es faci la teva Voluntat en mi!


Que l’Amor i la Pau siguin en tots vosaltres.