dilluns, 7 d’octubre del 2013

Gràcies!


 
 


Avui voldria donar les gràcies als assistents a la 2ª Part del Seminari  SENTIR! realitzat al poble de Cardedeu (Barcelona).

Vull agrair les seves presències perquè sense ells no hagués estat possible el que allà es va creà i arribà a sentir al llarg de la trobada.

Vaig rebre molt més que en d’altres ocasions, sense esperar-lo. Moltíssim més. Al llarg dels meus Seminaris i tallers, en algun moment hi ha un instant “diferent” que m’arriba al cor i pot arribar a emocionar-me, però el que va succeir aquest cap de setmana, ha anat més enllà de l’experimentat fins ara.

Va ser, sobre tot el diumenge, quan es va connectà amb la Llar i els àngels, amb l’energia angelical de cadascun dels Arcàngels i els seus àngels respectius.

Van ser moments intensos. Alguns no van poder controlar les seves llàgrimes, deixant-les sortir com una gran emoció, consciència desperta o sensació plena amorosa. Ells, els nostres germans de la Llum, van fer que els assistents poguessin sentir, cada un d’ells, TOTS,  aquell qui són i portar el CEL a la Terra.

Torno a repetir, que al llarg dels meus anys, la intensitat amb la que vaig viure el que allà estava succeint va ser immens, amorós i intens. Fins i tot els meus ulls, per moments, no van poder contenir l’experiència d’humitejar-se.

A tots els assistents,...gràcies!.

Gràcies per se qui sou i haver obert el vostre cor fins el punt de sentir la veritable Llar en cadascú de vosaltres.

Gràcies per compartir el que anàveu sentint en cada contacte angelical. Les vostres paraules arribaven als cors dels altres. Gràcies.

Va ser una trobada de LLUM i AMOR (mai millor dit), on el CEL va baixar a la Terra, en un petit lloc, anomenat Cardedeu, a prop de Barcelona.

Em sento profundament agraït per haver-vos conegut i coincidit en una experiència d’aquest tipus.

El meu Amor és Un amb tots vosaltres.

Gràcies.