dijous, 12 de setembre del 2013

Comunicació Angelical

 

M’agafen pels braços i m’enlairen. Llavors em veig amb ells, sense ser agafat perquè per mi mateix em “puc mantenir”. És un estat interior i real alhora com si fos materialitzat, però no, perquè aquí tot és etèric.
Estic en el meu cos i no hi estic. La sensació de trobar-me molt lluny de la matèria.
Les portes es van obrint, i en algun moment, alguna manifesta cert imprevist que requereix ser revisat.
Què bé em sento en un racó!
Deixo que la meva mà expressi el que cregui convenient.
-        Sé que esteu aquí amb mi. Voleu dir-me alguna cosa?
Sento l’Amor en mi. Sento les seves presències al meu entorn.
-        Voleu dir-me alguna cosa? – els torno a preguntar, afegint: o voleu que transmeti algun missatge vostre? Aquí estic!
-        L’important no és el que feu, sinó el com ho feu. L’energia que creeu i irradieu és l’energia que alimenta a la vostra Terra. No és l’arribar més alt o més baix a aquesta vida, ni l’aconseguir molt o poc, res de tot això té valor pel Gran Pla. Allò que és important radica en com viviu cada benedicció que se us dóna. No és el què feu i l’important que és en el vostre context, sinó l’energia emprada en el vostre caminar. No és el resultat obtingut el que enlaire la vostra ànima i el vostre estimat planeta, sinó l’energia de la vostra actitud davant el procés. Cadascú té el seu. Tant se val si es troba en el principi de l’Ascensió o ja us trobeu en els darrers esglaons del mateix. Són les vostres energies que aporteu al planeta a través dels vostres fets del dia a dia. El que és important en el Gran Pla Diví, és la predisposició, acceptació i actitud davant el que la vostra ànima necessita experimentar pe la seva evolució. Conèixer l’essència del vostre Ser permetrà crear terra adobada per què “aquell qui sou” pugui ser manifestat, obrir les portes de la Llar, com diries, i ser Un amb la Font de la qual tots procedim. El que vosaltres anomeneu “Recordar” és el camí d’acceptació i manifestació d’aquell qui sou. Quan sentiu la Divinitat en vosaltres, les energies que despreneu ajudaran a enlairar les ànimes que comparteixen matèria a la vostra dimensió. No és tan important la vistositat de les vostres obres, sinó la vostra actitud davant d’elles. Aquesta serà l’energia que us farà enlairar o reflexionar pels propers passos. (Pausa) Us centreu en els detalls de la forma, oblidant el ser que sou. Els vostres ulls us enganyen. Allò que sovint veieu, ho valoreu. La vostra ment està donant passos importants. Molts sabeu d’ella i com fer-la servir per a la Voluntat Divina. Allò que veieu no és l’important, sinó les energies que s’han emprat per a arribar a l’obtingut. Aquest final només és la conseqüència de l’actitud del procés. Sentiu aquell qui sou, i la Terra i humanitat agrairan l’aliment emanat del vostre cor. El resultat no és vostre, sí l’actitud de cada pas donat. El que s’obtindrà serà perquè la vostra ànima ho necessitarà, i la Intencionalitat Divina es manifestarà per l’equilibri i harmonia del ser i l’univers.
-        Que Déu us beneeixi germans, i gràcies per la vostra comunicació.
-        Entendre aquest procés de l’energia us permetrà despertar a tots. Cada vegada sou més les ànimes que senten la saviesa del seu cor. Recordeu aquell qui sou. Nosaltres estarem a prop vostre. No temeu.
-        El meu Amor és en vosaltres. Gràcies.
-        El nostre a cadascú de vosaltres. Així és i serà.