dimecres, 5 d’agost del 2009

Canvis en les meves publicacions


Porto temps escrivint, transmetent un missatge concret segons les directrius de tots aquells que són amb mi procedents del món de la Llum. En el seu moment em van dir que escrivís, que mai se sap, i aquest “mai se sap” m’ha portat a escriure per a blogs, webs o programes de radio, entre d’altres mitjans de comunicació, fins i tot arribant a fer algun que altre llibre.
Porto temps donant-vos a conèixer un missatge des de la divinitat. El planeta Terra està canviant, així com la humanitat. He expressat una i una altra vegada, de diferents maneres con exemples, metàfores o contes l’essència del ser humà i el camí a seguir perquè la nostra ànima pugui seguir el seu procés d’evolució. Hi ha alguna cosa dins meu que em diu que les meves transmissions han de canviar. Tinc la sensació com si les meves paraules a través de l’escriptura han de modificar-se i començar a transmetre alguna cosa diferent o no de la mateixa manera que ho he estat fent fins ara. Potser sigui degut als temps que ens trobem que sento aquests canvis en mi i percebi que aquell que hagi obert el seu cor ja haurà rebut el missatge d’aquest canal que setmana rere setmana ha anat publicant en els diferents mitjans ja nombrats anteriorment. Els temps canvien i sento que també ho haig de fer en relació als meus escrits. Sento que haig de continuar, però encara no percebo amb tota exactitud de quina manera les meves paraules han de fer una modificació en la presentació del missatge a transmetre.
Us anuncio que si arriba un dia que les meves paraules, els meus escrits, no són com fins ara, és que haurà arribat el moment de realitzar aquest canvi que us he comentat.
Potser ja ha començat en mi de fa poc temps cap a aquí.
Només hi ha un camí: el de l’Amor.
Aquest ha estat el missatge principal de tots aquests anys. Us he parlat del ser humà, dels sers que ens acompanyen provinents del món de la Llum, dels nostres guies, àngels i de l’univers. Us he parlat del procés de l’evolució del ser humà, de les nostres relacions, de la importància d’obrir el nostre cor i del procés de l’Ascensió. Ha estat a través de canalitzacions, contes y altres texts, així com les frases de reflexió que he anat transmetent per a l’obertura del nostre cor i realitzar el camí cap l’interior de cadascú per a arribar a l’autoconeixement.
Sento, sincerament, com si els meus escrits haguessin de dirigir-se o encaminar-se cap a una nova direcció. Us torno a repetir que si alguna vegada llegiu algun de nou i veieu que és una mica diferent, podria ser que hagués arribat aquest moment anunciat. (Sento d’alguna manera com si ja escrivís diferent a temps enrere)
Aniré escrivint mentre el meu cor em dicti i els meus germans de la Llum em donin el coratge i l’alè per a continuar fent-ho. Fa temps que sento que alguna cosa ha de canviar en les meves publicacions, i segurament, com algun de vosaltres ja heu notat, els meus escrits ja no són de la mateixa manera que fa uns dos anys enrere, per exemple.
Com en tots vosaltres, jo també sento aquest canvi en mi. Cada vegada tinc més forces per a continuar el meu camí, però també sento que aquesta nova energia haig de centrar-la cap a altres fins no realitzats exactament com els realitzats fins el present. Continuaré escrivint i publicant, però sento que alguna cosa nova apareixerà en els meus articles.
Volia fer-vos partícips d’aquest sentiment amb vosaltres que m’heu anat seguint com a lectors al llarg d’aquests anys. Tots farem un món millor si deixem que l’amor sigui en nosaltres sentint-lo en el nostre interior. Ha arribat l’hora del SENTIR i permetre que sigui el nostre cor qui ens guiï.
Ens dirigim cap un nou món regit pel cor, per l’amor, on la pau, l’harmonia i el benestar siguin en tots aquells sers humans que habitin el planeta Terra d’ara endavant. Tots som responsables d’aquest meravellós planeta en el qual ens trobem. Ell és el fi del per què existim. Hem d’estar units i respectar-lo. Algun dia, quan deixeu el vostre cos, molts de vosaltres entendreu la veracitat i la totalitat d’aquestes paraules. Potser ens trobarem, vosaltres i jo, cara a cara. Potser ens abraçarem i reconeixerem l’aportació que cadascú ha de fer per a crear un món i un home nou.
Ens dirigim cap a una nova etapa de la història de la humanitat no viscuda fins ara. Se està fent molta poda en el ser humà, però així ha de ser perquè els que ens quedem per a habitar aquest planeta podem viure amb convivència harmoniosa i amorosa amb tots els nostres conciutadans, els nostres germans de la Gran Voluntat Divina. Llavors tots serem Un, on les races no existiran, tampoc les fronteres ni la importància d’una cultura o altra. Tots serem Un sense excepció, i cadascú portarà a terme allò que ha vingut a fer en aquest meravellós món. Tots tindran la seva oportunitat de manifestar les seves qualitats, però degut al nostre lliure albir, alguns insistiran en aferrar-se al dolor y el patiment. La unió dels que heu despertat la vostra consciència il·luminarà a aquells que encara visquin en el dolor i els alliberareu del seu passat dolorós i els ajudarem a obrir el seu cor per a deixar anar les pors i recuperar les esperances dels nostres anhels.
Sento que un gran canvi habita en cadascú de nosaltres, i us desitjo la serenitat per a passar per ell, escoltant al vostre cor que ell us dirà el millor camí a seguir pel major bé de tots.

Que l’Amor i la Pau siguin en tots vosaltres.