dijous, 19 de febrer del 2009

Jo Sóc la plenitud de l'existència

Jo, (nom), invoco la presència dels Àngels, les entitats de la Llum i dels mestres ascendits que tuteleu el meu aprenentatge i demano poder col·laborar amb vosaltres perquè conjuntament puguem portar la Voluntat Divina ara i aquí, en aquest meravellós planeta on sóc, anomenat Terra.
Agraeixo la vostra presència i demano ser guiat, protegit, aconsellat i instruït per a portar a terme el que he vingut a fer, i que aquesta finalitat sigui d’acord al Pla Diví que vaig pactar quan era amb vosaltres.
Dono gràcies per la vostra presència a la meva vida i agraeixo el fet de tenir la ment, el cos i la actitud adequades per a arribar a ser jo i materialitzar la meva Voluntat, Una amb la del Pare, i destinada tant al servei diví com pel meu propi bé.
Que sàpiga obrar des del cor i des de la humilitat i fermesa alhora, per a transmetre la saviesa que se m’ha estat donada al llarg de la meva instrucció espiritual per les entitats de les més altes esferes de la Llum.
Que pugui sentir en tot moment la veu del meu cor i saber com portar a terme allò que ell em dicta. Que la seva veu sigui forta, clara i ferma, i que jo pugui adonar-me del què haig de fer i com fer-ho en tot moment. Demano inspiració i una visió clara per saber on haig d’anar i què fer per a plantar noves llavors i enlairar les energies de la Terra.
Que les meves paraules siguin paraules de Llum; paraules plenes de saviesa, amor, comprensió i respostes per a tots aquells que les arribin a escoltar. Que transmetin serenitat, pau i esperança pels oïdes que escoltin.
Que la meva ment mostri la seva divinitat i manifesti els miracles i la sanació a través de les abraçades de l’amor, fruit de la connexió amb el Pare i el món de la Llum.
Que les meves mans siguin mans sanadores, alliberadores, que sàpiguen posar-se allà on necessitin estar. Que a través d’elles pugui instaurar equilibri i benestar, tant en els cossos de la gent com en les seves ànimes.
Que la meva presència sigui una font de neteja en aquells espais, locals i domicilis on habiti la penombra i la foscor. Que la meva presència sigui la teva presència Pare, i la vostra també, estimats sers de Llum i acompanyants del meu camí.
Que aquell que em vegi, vegi al Pare manifestant-se en plenitud i tota la seva magnificència.
Jo Sóc Tot el que Sóc.
Jo Sóc Tu, Pare.
Tu, Jo i Ells som Un.
Jo Sóc el veritable Ser manifestant-se ara.
Jo Sóc la plenitud de la existència ara i aquí.Jo Sóc Un amb el meu Jo Superior.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Benbolguda:
M'ha agradat molt aquest escrit. L'utilitzaré en les meves meditacions. Gràcies per compartir-lo.

Llum, Pau i Amor per a Tothom