dijous, 1 de gener del 2009

Una nova vida davant vostre

Una nova vida s’estén davant els vostres peus. No us atureu. No us qüestioneu el que Jo us dono. Deixeu-vos emportar pel nou estat interior i penseu que us esteu apropant a Mi.
Una nova vida us dono i no temeu perquè en ella no existeix el patiment ni el dolor. El meu amor es en vosaltres i dono a tots els meus fills allò que necessiten. Confia i no temis acceptar allò que se’t presenta davant teu perquè és la meva mà qui t’ofereix el millor per a tu perquè puguis arribar a Mi i sentir-me dins teu.
Cerca la calma en el teu interior i la sensació amorosa de la teva naturalesa. Deixa que tot allò que no ressoni amb qui ets tu, llisqui per la teva pell i no pugui endinsant-se dins teu i alterar-te. Arrecera’t en el meu Amor i res hauràs de témer. No et qüestionis, senzillament sent i t’adonaràs de la certesa del que tens davant.
En aquests moments Jo seré amb tu. Res hauràs de témer. Deixa’t emportar perquè sigui Jo qui et guiï. Lliura’t a Mi i no temis. Sent el meu Amor i sabràs què fer en tot moment. Accepta, confia i sent la meva presència dins teu.
Els moments que tant esperaves ja han arribat. Deixa que te’ls doni per a poder-los rebre. Allò que m’has demanat ja t’ho he donat. Obra el teu cor i confia en mi per a poder-ho rebreu. El que va ser ja no serà. Confia i sent l’Amor en tu.
Un nou dia badalla per la teva resurrecció. Estima i ves al teu interior per saber com gaudir de tot el que t’estic donant i donaré.
El Pare t’estima i el món de la Llum és en tu.
Obra’t per a sentir-nos i deixa que el meu Amor et permeti rebre el que el Pare et dóna.
Ets ben estimat/da i res has de témer. Tot va bé.
Jo Sóc en tu. Sent-me!