dilluns, 24 de desembre del 2007

Parlant amb el Pare

Avui he parlat amb el Pare i m’ha dit que et comuniqui el següent:

“Les teves preocupacions posa-les a les meves mans. Deixa que jo t’alliberi d’elles.
Els moments pitjors de la teva vida ja han passat. Deixa que Jo et mostri el camí cap el benestar.
Jo t’alleugeraré del pes feixuc del teu caminar. A partir d’ara, estaré al teu costat i t’agafaré de la mà.
No tinguis més por perquè tot el que no has pogut fer fins ara, volent el millor per a tu, Jo t’ajudaré perquè així sigui. Deixa de pensar amb l’ahir i viu el present. Deixa que els teus pensaments et portin a Mi i et facin sentir bé. Només el millor pots esperar.
Estimat/da fill/a, a partir d’ara la teva vida farà un canvi on podràs sentir l’amor en tu. Jo seré al teu costat en tot moment del procés. Mira endavant i crida’m quan tu no puguis, que Jo t’agafaré amb els meus braços i t’ajudaré a caminar.
Els teus problemes, a partir d’ara, pertanyen ja al teu passat. Caminaré al teu costat, xiuxiuejant-te a cau d’orella per a indicar-te el camí a seguir i donar-te serenitat, esperança i fortalesa. Els ànims que puguis arribar a sentir en tu, provindran de Mi, perquè Jo Sóc el Pare, i no deixo sol/a a un/a fill/a quan em crida.
Ara, deixaràs una vida enrera per a començar una de nova on podràs sentir-te tal com el teu cor t’ha estat parlant al llarg de tots aquests anys.
Obra’t a Mi i ves al teu interior, que ell et parlarà del què fer a partir d’ara.
Escolta el teu cor que Jo et parlaré a través d’ell.
El pitjor a la teva vida ja ha acabat. Relaxa’t i confia en Mi, que Jo camino al teu costat i t’abraço en els moments caiguts i quan la tristesa envaeix el teu esperit.
Mira endavant i sent ressorgir dins teu una nova vida, perquè allò que tant esperes i desitges, ara, la porta és oberta.
Confia en Mi i escolta el teu cor. Ell et parlarà del què fer a cada instant.
S’apropen nous temps d’alegria i joia a la teva vida. Aspectes del teu passat s’allunyaran de tu, i de nous apareixeran en aquest nou any en el qual entraràs.
Jo estic en tu. Sent-me i obra’t a Mi.
Una nova vida és davant teu . Obra’t a ella i pensa que Jo estaré en tot moment al teu costat per si caus. Jo et recolliré i t’agafaré de la mà per a caminar junts.
Ja res serà com abans. L’Amor i la Felicitat t’esperen,....... i Jo, el Pare, seré amb tu. “