dijous, 16 de novembre del 2017

El cant del silenci


 El nostre fidel acompanyant en els moments més necessitats ens abraça, respectant la nostra presència sentint el que sents a cada instant. Aposentat en el nostre ser, obre els seus braços per a ser acceptat quan necessitem moments  de conèixer la nostra veritable història, situació o veritat davant la vida que ens trobem avançant entre els nusos d’un passat i la nostra essència obrint-se pas entre els obstacles, la indiferència i la ignorància de la nostra racionalitat aferrada a uns troncs ancestrals procedents del que ja no és.
El nostre fidel acompanyant en mig de marees emocionals, dubtes, incerteses i resistències respecta el nostre espai i ens consola amb la seva presència. A tu, estimat Silenci, mà on agafar-se en els moments de més sonoritat a la nostra vida i impulsos per a mostrar i expressar allò que sentim.
Oh, estimat Silenci procedent d’un més enllà per a asserenar i calmar les ments humanes d’aquest món terrenal! Hem envaït el teu espai, ignorat la teva presència, sense saber el per què de la teva melodia tranquil·litzadora i cant de l’alliberament per a tots aquells que vulguin saber de tu. Acceptar-te, és permetre que la nostra voluntat es vegi reflectida en un mirall on puguis adonar-te de la veracitat de la teva situació actual. És poder veure la llum tan anhelada pel nostre interior per a obrir la seva porta i airejar tot allò que pugui haver en nosaltres que no estigui en consonància amb la nostra veritable essència.
Oh, estimat Silenci! Estar amb tu ens permet anar mes enllà del raciocini i poder sentir, perquè la teva presència està abraçada amb el sentir innat que cadascú posseeix.
Moments preliminars per a preparar la teva presència en cadascú, airejarà l’interior de cada humà que es predisposi a trobar i connectar amb la seva veritable essència.
Tu, Silenci etern, que ens ofereixes la teva lucidesa per a poder fer les paus amb nosaltres mateixos i crear el bressol pel benestar dels nostres passos a donar. A tu, estimat Silenci, procedents dels estels i més enllà de la nostra presencia actual, a tu, em lliuro per moments per a sentir i observar la situació que puc estar vivint i establir l’harmonia en el meu interior i tot el meu ser, perquè la meva ànima pugui mostrar-se amb tot el seu resplendor i majestuositat.  
Oh, estimat Silenci!, que durant mil·lennis t’hem ignorat i no acceptat com a part del nostre procés, ara m’obro a tu i em disposo a sentir el teu cant, vessant el teu amor vers la meva essència i tot el meu ser.
Deixo que m’abracis i em facis veure el que en mig del tumult diari on puc arribar a navegar, permetis que pugui dilucidar el camí a seguir segons l’establert per la meva ànima. La teva presència il·lumina el meu camí i em mostra tots aquells aspectes ignorats o amagats inconscientment per a no desaferrar-me de tot allò que limiten els meus passos i el meu procés en aquesta vida actual.
Tu, sempre expandeixes el meu interior i la meva visió dels fets. Quan estem junts em transportes més enllà del meu present i em fas sentir la meva essència i allò que el meu cor xiuxiuejava pel meu major bé, encara que potser, no sempre va ser escoltat i atès.
Amb els anys el nostre estimat Silenci ha après a estar amb cadascú de nosaltres per quan el puguem arribar a necessitar. Ell, quan l’agafem de la mà i ens abracem ens fa sentir l’amor que som. Ens porta a restablir el nostre possible estat inicial i ens enlaira vers la lucidesa i l’amor de la nostra veritable essència, la qual, malgrat tot el nostre rebuig al llarg de les encarnacions, continua estant amb nosaltres, sent pacient amb el nostre procés evolutiu de recordar qui en veritat som.
Ens trobem en temps on el nostre estimat acompanyant, ens convida a cooperar amb ell per a la creació d’una nova Terra i una Humanitat resplendent  on l’Amor sigui la unió amb tots els sers que habitem el nou món.
Comencem a estar en el nostre estimat SILENCI per a poder permetre la recuperació de l’estat interior que ens obrirà les portes de la reconnexió amb la nostra ànima, i poder amb el temps, arribar a mostrar la nostra veritable essència Divina que cadascú és.
El Silenci ens obrirà les portes de la nostra Divinitat. En ell sentirem la veritable energia que estem irradiant,així com la nostra essència innata, l’Amor que ens enlairarà i permetrà portar a terme aquells passos que necessitem donar pe a arribar a aquell qui en veritat som.
Tots els grans mestres espirituals han sabut del Silenci i com utilitzar-lo pel seu sender d’Ascensió.
Et convido, estimada Ànima, que a partir d’avui obris el teu interior per a tenir en compte i abraçar aquell acompanyant que sempre ha estat amb tu per quan necessitis uns moments de calma, lucidesa i claredat en relació al teu estat interior.

El Silenci m’ha ensenyat molt de mi.
Ha estat un mestre on, sense imposició, m’ha transmès la veritat del que anava vivint al llarg dels anys. El vaig arribar a acceptar a la meva vida, i ara, ell i jo som Un, tenint el seu espai cadascú quan la nostra ànima així ho determini.
Segueixo el meu camí entre l’assossegament i l’amor que sento en el meu interior. Ha estat, i és a través del Silenci que al llarg dels anys, vaig poder arribar a discernir què era el més adequat en el meu camí i el que  no. Vaig poder arribar a sentir amb intensitat la meva veritable essència i la meva naturalesa com a ser encarnat que era, sabent el meu sentit en aquesta vida actual i la meva missió.
El Silenci està en contacte continu i relacionat amb la meditació, els moments d’interiorització, amb la natura i es estats interns allunyats del mundanal soroll que ens envolta en mig del nostre dia a dia atrafegat.  

Obriu les vostres ments per a deixar un espai pel Silenci. Ell us ajudarà a retornar al vostre estat inicial.
Hi ha tanta saviesa immersa en el Silenci!
Hi ha tan d’Amor irradiant des del bressol del Silenci!
Acceptem tot el que l’univers ens permet utilitzar pel major bé, no tant de nosaltres, sinó el de tots. Recordem que cadascú de nosaltres és una Font on beure o rebre tots aquells que ens envolten.
Que tot l’emès des del centre del nostre cor sigui l’Amor que tots som.
Que la nostra Divinitat pugui mostrar-se amb tota la seva majestuositat i puresa.
Que el cant del Silenci enlairi el vostre ser. Que la seva melodia harmonitzi el vostre Esperit i pugueu volar sentint la Llar de la qual tots procediu en aquest pla Terra on ara tots coincidim i col·laborem per a la seva Ascensió.

Que l’Amor i la Pau siguin en cadascú de vosaltres.