dijous, 28 de setembre del 2017

I la nau avança




I la nau llisca sobre les plàcides aigües de la Voluntat de Tot l’existencial en aquest pla on em trobo.
La Unicitat amb ella fa que tot el meu ser s’obri per a sentir-la amb tota la seva majestuositat. Sento una gran pau, serenitat, calma i més que un ple convenciment que el meu curs està sent portat vers la creació de la meva essència sentida en el meu interior.
En la nau em trobo acompanyat per sers resplendents i amorosos ves el meu ser i tota ànima que habita aquest espai d’Ascensió anomenat Terra.
Hi ha un silenci agraït junt amb una melodia celestial que impregna el meu benestar a cada racó del meu interior.
No hi ha paraules, només comunicacions des del nou llenguatge per a nosaltres, però habitual quan ens trobem a la Llar: el Sentir amb tota la seva informació.
El meu ser sap del que li depara la vida, i donant de la mà a aquell qui Jo Sóc. Viu cada instant sentint l’essència, el sentit de la seva existència i la placidesa de saber aquell qui sóc. No hi ha més enllà, encara que puc divisar el camí a seguir sentint l’amor del meu Ara.
I la nau avança deixant-me emportar per qui té el timó per a portar-me a la realització segons l’acordat des de la Llar, moments abans de la meva encarnació.
Sento una gran alegria, emoció i uns anhels continguts perquè tot el rebut al llarg d’aquests temps arribi a la seva materialització.
Em deixo portar, sabent el que és i serà a la meva vida per a un major bé de Tots i el Tot.
No hi ha res com deixar-se anar sabent que res que no sigui amor succeirà. La meva Unicitat amb els presents en aquesta barca on ara estic és absoluta. No necessitem parlar per a saber de qui al meu costat està. És tan forta la unió entre tots nosaltres que és com si fossin part de la meva vida, i per tant tinc el coneixement d’ells i el seu sentit i funció pel meu ser. Hi ha representats del món angelical i algú dels coneguts com a mestres ascendits. Per a mi, tots són com a germans de la mateixa Font, i per tant, és com i fossin part de mi mateix. No hi ha diferència entre elles i jo. La nostra essència és la mateixa, realitzant cadascú la seva missió en aquest pla Terra.
No hi ha un més enllà, sinó un present amb tot el seu resplendor perquè puguem sentir la veritable naturalesa de les nostres presències i l’essència del nostre ser procedent de la més alta vibració existent al llarg de tot el firmament, amb els seus diferents universos i sistemes de vida: l’Amor.
Aquesta és l’essència que tots sentim en aquesta nau triada i posada en curs perquè la meva ànima pugui manifestar-se plenament en aquesta dimensió on em trobo amb un sentit d’evolució per a aconseguir la màxima voluntat divina en cadascú dins del procés d’Ascensió que ens trobem, per a instaurar aquí en aquest pla terrenal el Cel, l’essència de la Font de la qual tots procedim i crear una nova Llar aquí a la Terra. Aquest és el propòsit de la Gran Voluntat Superior. Fins on? Això depèn de nosaltres, de cadascú segons el seu recordar i la seva disposició de lliurar la seva vida i tot el seu ser a les mans de la Divinitat que és.
Sento que la meva vida està canviant i cada vegada amb més notorietat. Miro cap enrere veient el trajecte recorregut i puc alegrar-me per tot el viscut i el seu sentit pel meu procés de recordar.
Només existeix l’Amor. El fons de qualsevol situació ens porta a conèixer la veritat de la nostra vida. La forma només és el vehicle perquè pugui manifestar-se segons el procés individual per a arribar a despertar el suficient i poder dir :
Gràcies. Gràcies. Gràcies.
Jo Sóc. Jo Sóc. Jo Sóc aquell qui Jo Sóc manifestant-se ara i aquí.

I la nau continua el seu curs perquè les meves emocions i sensacions de servir a la Divinitat puguin expressar-se segons l’acordat amb aquell qui jo sóc per a portar a terme la missió que vaig acceptar voluntàriament i amb molta il·lusió.

El meu Amor està amb tots vosaltres.

A tots, des del meu cor, una abraçada.