dijous, 3 d’agost del 2017

L'Amor de la foscor





Les paraules que ara llegireu són conseqüència dels resultats del meu procés, de la meva experiència al llarg dels anys i de la relació, tant amb el món de la Llum, com del denominat foscor.
A l’univers hi ha les energies adequades perquè cadascú pugui triar la que més necessiti en aquells moments per a donar nous passos en el seu procés del despertar de la seva consciència.
Hi ha energies més amoroses, però també energies de baixa vibració. Quan comencem a recordar qui som, la nostra energia comença un procés d’enlairament. Les nostres energies s’enlairen a mesura que anem acceptant, integrant la nostra veritable essència. Quan més som nosaltres, més ens apropem a la Divinitat que som i l’anem manifestant, les nostres energies es van enlairant, amb tot el que això comporta, tant per a nosaltres mateixos, com per aquells que ens envolten, como pel planeta, així como per l’univers, enaltint l’essència que en ell habita: l’Amor.
Com deia, hi ha el nostre estat natural, que és quan vibrem segons nosaltres som en veritat. Quan no estem sent aquell qui som, llavors és quan les nostres energies es debiliten i comencen a crear de més denses.
Hi ha una llei espiritual on ens recorda que som imans en la nostra existència i que atraiem segons vibrem. Quan més visquem des de la ment, més densitat crearem a la nostra vida. Quan més conscients siguem del nostre ser, més anirem enlairant la nostra vibració. A més alta vibració, més amorosos som i irradiarem aquesta energia, tan necessitada en el nostre planeta per a la seva Ascensió, incloent a tota la germanor de la humanitat.
Hi ha una energia de baixa vibració, creada pels temps d’existència del ser encarnat allunyat de la seva veritable naturalesa, que cohabita en el nostre espai planetari. Quan algú vibra baix, atrau energies de baixa vibració. Part d’aquestes energies tenen també consciència. Heu sentit parlar de l’àngel caigut que ens parla la bíblia? Heu sentit parlar de l’nfern, de Lucifer o Satanàs? No són sers malèfics, sent jo  conscient que aquesta expressió pot alarmar a molts.
Quan el ser en procés d’activar la seva consciència no està sent ell, activa l’atracció a la seva vida d’energies iguals (les energies iguals o similars s’atrauen). A menys consciència, més ens allunyem de qui som. Quant més recordem qui som, més benestar crearem a al nostra vida, i un major enteniment de la nostra presència en aquest món, així com una comprensió de l’univers dins d’aquest saber, es troba l’aspecte que avui vull transmetre-us:
Les entitats de baixa vibració, la seva presència i la seva existència tenen un sentit amorós.
Però Jordi, cóm pots dir això, després de jo haver estat posseït per sers de la foscor? – pot algú expressar en aquests moments.
Abans que res, haig de dir-vos que conec el món del que es coneix com a “foscor”. La seva presència té un sentit espiritual per a tots aquells que en algun moment han pogut tenir experiències amb sers d’aquestes baixes vibracions.
També haig de dir-vos que cada vegada hi ha menys ànimes posseïdes per ells degut al grau d’Ascensió que anem adquirint en aquest món, en aquest pla Terra. Algunes d’aquestes entitats ja han deixat el nostre planeta. S’han adonat que amb la nova energia la seva presència no té res a fer aquí en aquest espai habitat de l’univers. Una gran part del que es coneix com a Lucifer, Satanàs, el diable, el dimoni, són conscients del nostre procés, i cada vegada han de seleccionar més a aquells sers humans per a poder utilitzar la seva energia i influenciar, o fins i tot, posseir a qui trien. Cada vegada  hi ha un major despertar, i ells són conscients d’aquest fet.
Anys enrere em trobava amb ells i realitzava el que jo denomino neteges energètiques, és a dir, alliberar les energies que no pertanyen a un mateix. A vegades també es coneix a aquestes obres com alliberar de possessions en algú.
El món de la foscor i jo ens coneixem. He pogut comunicar-me i establir una comunicació amb els dirigents d’aquestes entitats, amb el que es coneix amb el nom de Lucifer o Satanàs. No sempre actuen de la mateixa manera, i haig de dir-vos que tenen molts recursos per a poder enganyar a qui vol eliminar-los. Jo ho he experimentat en la meva pròpia vida, en la meva missió en relació a ells.
A l’igual que no vull que ningú pateixi per què si, i que visqui en el dolor, igualment no vull que ningú sigui dirigit, posseït o guiat per una entitat de baixa vibració. A la meva vida m’he trobat amb moltes d’elles, i molt diferents. No totes són iguals. He conegut el seu poder, i la seva manera d’actuar. He pogut experimentar la seva relació amb la persona afectada i en el cóm actuen amb ella i amb tot aquell que vol alliberar-los del ser que han ocupat.
Només vull dir-vos que ells comencen, també, a ser conscients que hi ha sers il·luminats encarnats, (per la llum que desprenen, per la seva Divinitat manifestant-se) que comencen a entendre la seva presència en aquesta dimensió que ens trobem per a, a la seva manera, ajudar a part de la humanitat. Us recordo anys enrere, en el segle passat cap a més enrere, les possessions eren constants i en gran quantitat de sers humans. Actualment encara hi ha situacions per a fer una neteja, i d’aquesta manera, obrir una oportunitat perquè la persona implicada pugui aprendre i donar nous passos vers el seu recordar, obrint el seu cor i poder arribar a sentir la seva veritable essència, l’amor que és.
Temps enrere, el xaman, la wicca o qualsevol persona que estigués connectat amb la terra o el cel, a través d’uns rituals, podia arribar a alliberar i fer una neteja energètica a tot aquell que ho necessités. Ho feia sense més, anant, com es diu, al gra i extraient a l’entitat de la foscor d’aquell ser que estava sent ocupat per ella. Era començar el ritual i, sense miraments, treure-la a fora d’aquell ser que patia els seus efectes.
He conegut a sers que feien aquestes neteges, i també puc dir-vos que o sempre les entitats de baixa vibració eren enviades a la Llum, senzillament es treien de l’interior d’aquella persona i ja està. Això comportava que podien tornar a la mateixa o cercar un altre ser que no vibrés tal com el seu potencial li permetia.
Sempre que realitzo una neteja d’aquest tipus, i dic neteja, perquè en el fons són com “okupes” que habiten en un cos que no els correspon. Com deia, sempre que allibero al ser de les seves densitat, aquestes les envio a la Llum perquè puguin transcendir les seves vibracions, i a vegades poden ser ànimes atrapades en l’energia de la Terra que necessiten ser alliberades.
Quan es realitzen aquestes trobades d’algú per a ajudar a un altre a quedar “net, energèticament parlant”, no tenen en compte que aquestes entitats també tenen una consciència i un sentit d’existir per a l’enlairament d’aquest planeta. Llavors, per què no ens obrim a entendre el per què fan el que fan, o actuen de la manera que ho realitzen?
Al llarg de la meva experiència he estat a la seva “guarida/llar”, m’he comunicat amb ells i ells s’han presentat davant meu per a entendre d’altres aspectes bàsics de tota existència i de les seves presències amb nosaltres o a la meva vida. També jo, en el seu moment, en els meus inicis en aquesta direcció amb ells, vaig atraure alguna entitat de baixa vibració. El meu atreviment a donar aquests passos i al no tenir un coneixement com el que ara tinc sobre ells, vaig realitzar actes que no van ser els adequats. No és que els atreiés, sinó que vaig deixar que entressin dins meu. Al final, amb l’experiència i l’ajuda dels meus germans de la Llum vaig saber com realitzar una sessió d’aquest tipus de la manera adequada i correcta.
Aquestes entitats, em mereixen tot el seu respecte. Ara les entenc i sé del seu paper. Ara, encara que són molt pocs sers en aquest planeta, comencen a veure’ls i a tractar-los amb respecte pel seu paper amb la persona “ocupada”.
En els darrers anys del meu present he pogut comunicar-me amb ells, de tu a tu, respectant-los i fent-los veure amb la meva presència que aquest no era el seu lloc, i que havien d’anar cap a la Llum. Haig de dir que algú ha dubtat del que els transmetia i s’ha resistit en deixar aquell cos. En aquests casos, l’Amor ho pot tot, i hem tingut que agafar-lo i portar-lo vers la Llum. No tenen escapatòria.
Ells em coneixen. Saben qui sóc i em respecten com jo a ells. Sabent-t’ho, procuren no creuar-se en el meu camí perquè saben com es resoldrà la situació.
Quan algú els tracta amb respecte però amb fermesa i desprenent el seu Amor i la seva Llum, ells no tenen res a fer i procuren evitar-te.
Parlo amb tota la humilitat i la fermesa d’haver obtingut al llarg dels anys, una experiència sobre el món de les entitats de baixa vibració, conegut també, com la “foscor”. Per cert, “viure a l’infern” és viure no sent un mateix. Us recordo que no sent un mateix, és quan estem obrint les portes per a cridar l’atenció de qualsevol tipus de densitat que pugui envoltar-nos i d’entitats que cerquen sers allunyats de la seva veritable essència.
Nosaltres som Amor. Som Divinitat i sentint aquest Amor en nosaltres, no serà necessari que ens protegim de res, perquè aquest Amor ja serà la protecció del nostre ser. Només hem d’estimar-nos i de sentir l’Amor en el nostre interior. Quan més posem l’atenció en protegir-nos i tenir elements que nosaltres li donem importància conforme ens protegiran de qualsevol mal, .....més atraurem a l’energia de baixa vibració. Allò que temeu, més ho atraureu a la vostra vida. No heu de témer res perquè res ni ningú podrà amb vosaltres si vosaltres non li doneu el permès perquè així sigui, i aquest permís és el no ser vosaltres mateixos.
El que es coneix com el món i sers de la foscor, tenen una funció amorosa perquè nosaltres reaccionem i no posem la nostra vida a les mans del nostre entorn, les dels altres, sinó que comencem a responsabilitzar-nos de nosaltres mateixos i a escoltar el nostre cor per a seguir les seves directrius. Si així avancem en el nostre procés, obtindrem el benestar i sentireu l’Amor que sou de qui us acompanyen del món de la Llum, de la vostra veritable Llar, arribant a la vostra realització aquí a la Terra.
Un ser de Llum pot més que mil de la foscor. No poden amb ell.
Res pot amb l’Amor, amb el Déu que sou.
Sigueu vosaltres, i ajudareu al vostre estimat món, a tots aquells que poden necessitar una ajuda i a l’alliberament de tota densitat que pugui ahver, tant a la vostra vida, com en el vostre entorn o allà on estigueu.
No heu de témer perquè tot té un sentit amorós. Tot el que viviu, sigui del tipus que sigui, és pel vostre aprenentatge, i aquest us portarà a adonar-vos que vosaltres sou els únics responsables de la vostra vida. Sou Divinitat.

Que l’Amor i la Pau siguin en cadascú de vosaltres.