dijous, 23 de juliol del 2015

Estimades ànimes germanes!

Estimades ànimes germanes que habiteu en els racons d’aquest estimat planeta, a totes us beneeixo y vull agrair la vostra presència en aquests moments tan crucials de l’evolució del nostre planeta i el despertar i avanç de la consciència en cadascú. Sense vosaltres, res seria del que està succeint en aquests moments tan importants per a desterrar la foscor (no-consciència) del nostre món.
Part de les entitats de baixa vibració ja han començat a deixar aquest planeta per a dirigir-se a d’altres indrets on las seves presències ajudaran als sers que habitaran allà on siguin amb les seves presència. La nostra Terra es troba en un procés on no hi ha volta enrere. La Llum que ha anat adquirint gràcies a totes vosaltres, estimades ànimes germanes, està produint un gran alliberament per a tots.
Allò que has pogut viure i semblava que la vida no us somreia, ara està donant els seus fruits. Ho vas viure. Potser vas patir, però vas continuar el teu camí fins arribar al present. Ets fort, amb un gran empoderament activat des de fa un temps. Ara és l’hora de manifestar aquell qui en veritat ets. Tots necessitem de tu. Encara que sembli que no pots, la teva presència ens ajuda a tots. Et necessitem, i encara que la teva memòria no ho recordi, així ho vàrem acordar. Encara que visquis a l’altre cantó d’on jo visc, totes estem amb tu, perquè sense tu, aquest món no tindria sentit. Ets part de tots nosaltres i el teu Amor i la teva Llum són Una amb la nostra.
Estem creant la manifestació d’una nova raça en aquest planeta, on tu i tots els que l’habitem som part d’aquesta Intencionalitat Superior ens estem unint, i quan més recordem individualment la nostra essència, més ens unirem i alliberarem els egos, les pors i les densitats de l’interior de cadascú.
Quan t’estimem, estimada ànima! Ets tan estimada per tots els teus germans, tant encarnats com tu, com de tots aquells pertanyents a la Llar d’on procedim! No estàs sola, ni mai ho has estat, i en els temps actuals, la teva presència està donant de la mà a d’altres per a obrir els ulls del cor i poder veure la Llum a la qual pertany i poder sentir l’Amor que cadascú és.
Viviu grans moments estel·lars aquí en aquest món d’una sola lluna. Pensaves que eres poca cosa o que tu sola, estimada ànima, no podies fer res? Oh, no! Precisament la teva presència està il·luminant els camins de tots aquells que t’envolten. Que no te’n recordes de les vegades que has ajudat a algú, en el sentit que sigui? Cada vegada que ho feies, obries una mica més les portes de la Consciència, sent un Far Celestial per a aquells que et necessitaven en aquell moment. El teu Amor es manifestava.
Ets tan gran i bonica, estimada ànima encarnada!
Arribarà el dia que tornaràs on nosaltres estem, i ens reconeixeràs, perquè tu ets part de nosaltres, creadora d’aquesta Llar de la qual pertanys.
Estem amb tu i la teva presència en aquests moments del procés de l’estimat planeta on us trobeu, permet enlairar la vibració de tot aquell que l’habita, incloent el propi planeta. Tots us enlaireu i la teva ànima, en el ser que habites, pot aportar el que només tu saps transmetre i oferir de la manera que ho fas. Som uns afortunats de tenir-te encarnada, estimada ànima, en aquest lloc de l’univers que et trobes on gran part dels sers que l’habiten, estan col·laborant amb vosaltres en aquests moments perquè la Intencionalitat Divina Superior, pugui portar-se a terme.
Sabies que la teva Llum, et permet avançar?
Sabies que l’Amor que hi ha en tu, que ets, t’està obrint les portes del teu camí?
Estima, sent aquest Amor en tu i deixa que et porti més enllà del teu present per a sentir aquell qui en veritat ets, la teva veritable naturalesa, la teva prístina essència divina: DÉU en tu, manifestant-se ara i aquí.


Sé, perquè m’ho heu fet arribar, que alguns de vosaltres trobeu a faltar les nostres paraules quan alguna setmana no hi ha publicació. A vegades hi ha aspectes, segons la Divinitat en mi, que necessiten la meva presència i el meu total lliurament a ells. Deixo que ella em guiï i em porti allà on la meva essència em necessiti.
Vivim moments importants de gran eclosió amorosa, i potser, no sempre pugui transmetre-us unes paraules. La meva presència és requerida, cada vegada més, en aspectes del meu entorn que necessiten tot el meu lliurament i el meu Amor; tot i així, cadascú de vosaltres esteu en el meu cor i el meu Amor està en cadascú de vosaltres.
Estem units, i cada vegada més, ens estem apropant i unint.

Gràcies a cada una de vosaltres, estimades ànimes germanes per la vostra presència, on les vostres paraules emanades de la vostra essència vers el meu ser permeten que pugui arribar a tots aquells que la Voluntat Superior em designa.

A tots, gràcies.  

Que l’Amor i la Pau siguin en tots vosaltres.