dilluns, 22 de setembre del 2014

Seguint el meu cor

Ja, en un parell de vegades, en diferents èpoques, os vaig comunicar que probablement no contestés a totes les vostres peticions o consultes que em feu per facebook, o fins i tot, per whatsapp. No és que no vulgui saber res de vosaltres, en relació a aspectes que em consulteu, perquè en alguna ocasió sí que us he contestat, sobre tot, d’un temps enrere.
Ja us vaig anunciar que no sempre puc ajudar-vos a través de les xarxes socials o a través dels mòbils.
És cert que faig servir l’ordinador per a poder arribar a tots vosaltres, des de la més remota distància a l’altre cantó de l’oceà, del continent on sóc, o a ànimes més properes a on visc, amb algun centenar de quilòmetres de per mig.
Internet és un bon vehicle per a arribar a tots vosaltres, però no és el mitjà pel qual atenc les vostres peticions, dubtes o decisions a prendre davant la vida, d’una manera sistemàtica.
Alguns de vosaltres voldríeu parlar amb mi, tenir una sessió amb mi a través de SKYPE o algun altre mitjà per a harmonitzar i sanar aspectes de la vostra vida. Us haig de dir des del cor, que no sento que aquest sigui el mitjà més adequat per a mi. Us faig saber que no sento que hagi d’utilitzar l’ordinador per a sessions individuals. En alguna ocasió vaig arribar a fer alguna xerrada o taller a través d’aquesta petita pantalla, i vaig sentir d’una manera clara que no era el meu medi. Així m’ho van confirmar els meus acompanyants i germans de la Llum.
No us sàpiga greu quan algun cop pugueu fer-me arribar algun tipus de consulta i no us respongui. Agrairia comprensió per la vostra part si no rebeu resposta del meu ser. No sento que l’ordinador hagi de formar part dels mecanismes per a poder ajudar-vos a tots vosaltres. Les meves publicacions poden donar-vos un cop de mà, però no és el meu camí, ni missió, el fer una sessió o consulta a través d’aquest mitjà.
Agraeixo la vostra confiança vers el meu ser. Sincerament, moltes gràcies per tenir-me present.
Per a mi, l’ordinador és per a fer-vos arribar la meva activitat i tot allò que estigui relacionat amb la missió que tinc en aquesta vida. També puc fer-ho servir per a rebre les vostres peticions de més informació en relació a les trobades previstes i inscripcions de les mateixes.
És per a mi, una eina on arribar a vosaltres, i podríem dir que una funció administrativa en moments determinats, però no per a donar-vos una mà directament, a nivell personal, com si fos una visita en una consulta. Alguns sabeu de la meva funció a distància o en presència, però no a través de la petita pantalla de l’ordinador.
Agraeixo la vostra comprensió i espero pugui arribar-vos aquest comunicat des del meu cor, degut que encara continuo rebent peticions d’ajuda a través de diàlegs per internet.
No és aquest, part del meu camí. No així ho sento. Tot i així, gràcies per les vostres presències a la meva vida.
Continuaré el meu sender, però no pels mitjans socials. Ells són, només, un mitjà de transmissió de comunicats i missatges des de l’Amor i la Llum.
Aquest serà el darrer comunicat que faré al respecte.
 
Gràcies a tots i espero que aquest missatge arribi a la família, a la germanor que fins ara hem estat connectats i ens hem relacionat.
No sempre les vostres peticions poden ser resoltes pel meu ser, tal com la situació requereix en aquells moments. No sempre es pot ajudar des de la distància.
A tots, gràcies.
Sou profundament estimats i beneïts per la Font de la qual tots procedim.
 
Que l’AMOR i la PAU siguin en tots vosaltres.
 
Una abraçada.