dijous, 5 de juny del 2014

Sentint la pau en el cabdal de l'Amor

I les aigües continuen el seu curs cabdal avall. Flueixen. Segueixen l’impuls que les porten al descans etern de la mar.
El riu té el sentit d’acollir cada gota existent com una mare recull, adreça i nodreix al seu fill.
Tot és harmonia. Tot és pau i bellesa. Per allà on passo veig la bellesa de la creació alineada, davant meu, per a entendre el meu sentit en aquest espai i la meva pròpia existència a la meva vida. Una simbiosi plena de tendresa i amor. El meu cor percep aquesta amorositat i calidesa de ser acompanyat, guiat i protegit en tot moment, adonant-me que la meva presència nodreix, també, al meu entorn.
Com la gota en mig d’una immensitat en moviment, així em sento, però alhora comprès, respectat i estimat.
Em deixo emportar pel que sento en el meu cor, on la serenor, el lliurament absolut a les mans del cabdal en el qual em trobo i el sentit d’agraïment, alhora, fan que la meva ment ja no tingui el protagonisme de temps passats. Quan la ment reposa, la pau es manifesta. Quan el pensar deixa de ser l’eix del meu camí, la intuïció crea els camins vers la resolució molt abans que una planificació. Tot intuïtiu.
Em deixo emportar vers la plena realització del què he vingut a fer. La meva ànima s’expandeix i s’allibera, enlairant-se fins a deixar enrere els núvols que no em permetien veure la Llar d’on procedeixo.
Sóc aigua cristallina en aquests instants, on el fluir del meu pas és portat per la guia del meu cor.
Viure sentint la plenitud de ser d’una dimensió que no es correspon amb l’actual i sentir amb tota la seva majestuositat aquell qui ets, fa que el fet de trobar-te encarnat, puguis gaudir de la saviesa de recordar qui ets, entenent el sentit de la meva existència aquí on sóc.
Com les aigües d’un riu, que saben que per allà passen no és permanent, així la meva estància on sóc, ara i aquí, també és temporal i efímera. El cabdal continua el seu curs, així nosaltres també anem creuant el paisatge de l’alliberament del nostre passat per a sentir la divinitat que som en cada una de les nostres cèl·lules.
Totes les gotes del petit riu, donen bellesa a l’entorn. Així la meva ànima encarnada sosté l’espai on ara em trobo. Com les ones d’una pedra que cau en un llac d’aigües tranquil·les, així, la nostra presència actua més enllà d’on som. Les nostres vibracions creen els fonaments d’aquest món on vivim i la humanitat que ens agermana.
Placidesa en el transcurs del meu procés inunden de pau i serenitat tot el meu ser.
Les influències de l’exterior van quedar enrere, sentint la força d’aquell qui sóc en mi. Sento en tot moment què fer, i quan en algun moment he hagut d’anar al meu interior per a trobar la decisió més adequada tan per mi com per a tots, llavors, en aquest estat de silenci i obertura interior, la Llum de la Llar, ha fet que pugui veure clar.
Calma absoluta en el transcurs del procés. Deixar-se anar al curs de l’existència superior a la qual pertanys. Amor. Senzillament Amor. Planerament Amor. Simplesa, senzillesa y harmonia absolutes quan ens alliberament a les mans de la Font, del nostre Creador. Som part d’ell. Som Divinitat d’una Divinitat Superior. Som part d’ella, i quan així ho permetem degut a la nostra consciència, tot flueix. Tot està en perfecte ordre. Tot és. Tot ho tenim. Nosaltres som. Quan som, l’acceptació del nostre present ens enlaira i ens permet sentir a Déu, la divinitat que som. La nostra essència és divina. Tot el que no sigui pur i cristal·lí, és aprenentatge. Al obtenir-lo, anem recordant qui som, i quan més ho fem, més ens deixem anar i vivim des del cor, perquè és a través d’ell que podrem arribar a nosaltres.
Les aigües continuen el seu curs. Sers de llum ens acompanyen al llarg de tot el trajecte.
Gaudiu del vostre present, sentint la naturalesa que sou.
No hi ha res en vosaltres que no hagi estat creat per l’amor de la vostra essència. Accepteu! Sentiu l’Amor en el vostre interior y deixeu que la vostra ment prengui el lloc que li correspon, no el que ara té a la vostra vida.
El vostre cor està esperant el moment per a portar-vos a la realització de la vostra Voluntat. Els vostres anhels són llum en el vostre camí, no les vostres organitzacions i preocupacions.
Res d’això existeix quan sents la força del riu en tu, sent gota i, alhora, part important del curs al qual pertany. Tot el riu està representat en tu. El Tot està en tu. Ets l’essència del Tot, de l’Univers, el qual està esperant el teu despertat i obertura de portes perquè ell es pugui manifestar a través teu.
Deixa que el curs continuï. Confia i tingues la Fe necessària que allò que vius et portarà a tu.
Aquest riu, amb el temps canviarà, perquè a la forma, no hi ha res permanent. Ara estàs dibuixant la bellesa tal com és en aquest entorn. Deixa que tot segueixi el seu curs, per a modificar i mostrar la bellesa en tot moment, sigui quin sigui el decorat.
Només Amor existeix en nosaltres.
Només Amor podem esperar i irradiar.
 
Que l’Amor i la Pau siguin en tots vosaltres.