dijous, 29 de maig del 2014

Els somnis de la vida (Déu en tu)

Els somnis són els desitjos del teu interior segons sent el camí de la teva ànima en aquesta vinguda encarnada.
Els somnis dels teus anhels són el suport de les teves limitacions per a tornar al camí.
Res manca a la voluntat superior. Tot té sentint davant les situacions de mancança, dolor y desconcert.
Aquí estan els teus somnis, per a recordar el que et pertany per naturalesa. Quan el cor dicta i permet la creació d’unes imatges que et porten allà on et fa sentir bé, allà estic jo, estimat ser. Estic amb tu, acaronant-te el teu cor perquè pugui sentir davant els moments d’oblit al llarg del camí.
La teva voluntat és enlairada per la crida de l’acordat. Així ho vàrem decidir, estimat vehicle: tu i jo per a poder enlairar aquesta consciència en procés de seguir la llum del nostre camí.
Som tu i jo, units per a arribar allà on la teva ànima necessita ser manifestada segons la meva presència en tu.
Deixa que els somnis es facin realitat a través del desaferrament, lliurament i acceptació.
Deixa que el que vas ser doni pas a qui ets. Només així, els desigs emanats del teu cor podran brotar a la llum del teu entorn.
Sent la força d’aquell qui Jo Sóc en tu, i permet que la teva divinitat sigui manifestada.
Els somnis són indicacions de la teva Voluntat Divina per a poder sentir el moment present i saber el camí a seguir. Impotència és l’aferrament al teu passat. Siguis flexible com el bambú per a poder adaptar-te als nous temps, estimada ànima.
Quan els anhels predominen davant les materialitzacions, és la crida del teu veritable ser a deixar el que vas ser per a donar pas a qui ets. Només aquell qui ets, permetrà la realització de la teva Voluntat. 
Deixa que la Llum et guiï. Permet que l’Amor que ets doni calidesa a la rigidesa del teu ser i acceptar el braç de l’aprenentatge. Amb ell, lluny arribaràs i podràs obtenir la saviesa de la teva vida actual.
Deixa que jo en tu, dirigeixi els teus passos i les teves obres. Confia, perquè aquell qui ets, Jo Sóc.
Els somnis davant la vida són força del teu interior que t’empeny a fer els passos en tu. No sentis impotència, perquè això representa el teu paper com a víctima, i la meva presència en tu, és l’alè de fermesa per a arribar a la teva responsabilitat davant els moments actuals en aquesta dimensió actual que et trobes.
Els somnis són part de tu per a arribar allà on vas acordar. Part d’ells són o seran l’esglaó anterior a la consecució, però recorda que no hi ha esglaons a pujar, sinó decisions a prendre a la teva vida per a sentir-me.
Jo Sóc tu. Recorda! Sent la calidesa d’aquell qui ets, i no dubtis en acceptar l’amor en tu i tot allò que procedeixi del teu cor. Confia en ell. Confia en mi.
Somnia per a arribar a mi, i permet que qui vas ser en tu, s’alliberi per a donar pas al ser diví que ets. Vas ser creat per a mostrar la teva Llum i el teu Amor. Deixa que el Pare en tu et guiï.
Confia, estimada ànima.
Mai has estat sola. Sempre he estat en tu i les abraçades de la Llar t’han subjectat en els moments de desconcert i pèrdua del camí.
T’estimo. Ets part de mi.
Deixa’t portar perquè els somnis desapareguin i poder veure realitzada la teva voluntat davant teu i el món.
Ha arribat l’hora que els somnis es dissipin per a veure l’obra del Pare en tu.
 
Deixa que la meva Voluntat sigui en tu.