dijous, 19 de juny del 2014

Una tarda amb Jesús

              Avui vull presentar-vos un fragment d’una trobada amb Jesús en relació a la seva alimentació i la instrucció essènia.

Des del meu cor, per a tots vosaltres.

 
-         Quan més pur és el ser lliurat al Pare, menys permet les densitats en ell. L’aliment físic també s’ha de tenir present en el procés – em diu.

-         Vas menjar carn algun cop? – li pregunto.

-         Quan ho vaig fer, vaig compartir el Pare en mi amb tots els qui m’envoltaven. Algun cop vaig menjar-ne, a l’igual que algun cop vaig fer dejú i beneïa els fruits de la terra que aquesta m’oferia. Encara que hagués ingerit aliments de procedència dels nostres germans (els animals) no va impedir que portés a terme el que vaig venir a fer.

-         ...

-         Els vostres temps són diferents als meus (com a ser encarnat). Podeu arribar a ser vosaltres, recolzats per l’energia que us acompanya. Podeu alimentar-vos de diferent manera a com jo ho vaig fer. L’aliment que prengueu  facilitarà el vostre procés. Ara ja és més normal menjar diferent a algú que teniu al costat. Les opcions i oportunitats són més diverses. Escolteu el vostre cor i sabreu què ingerir. Alguns de vosaltres us heu adonat que fins i tot podeu alimentar-vos sense la matèria.

-         ...

-         La vostra ànima sap el camí a seguir. Sap el que necessita. Deixeu-vos emportar pel que sentiu. (Pausa). El que jo ingeria em permetia portar a terme la Voluntat del Pare aquí a la Terra.

-         ...

-         Busqueu la puresa d’esperit, ment i cos. Sentiu l’Amor en vosaltres i us dirà quin és el millor aliment per a vosaltres.

-         Encara que algun cop menjaves carns o peixos, podríem dir que predominava els fruits de la terra? – dic.

-         Cadascú s’ha d’alimentar segons el seu procés. No us centreu en algun tipus en concret, sinó en allò que sentiu dins vostre. Aquesta serà la millor alimentació per la vostra ànima. El vostre cos també l’està ajudant.

-         I la teva instrucció essènia?

-         Vaig aprendre de mi, i el camí de la puresa. La instrucció que vaig rebre per part d’ells, va ser fonamental per a entendre’m i a tots aquells que m’hauria de trobar després. Tenia sentit en el seu moment. Hi havia aspectes basats amb la forma. Actualment, per a un ser adormit, encara pot anar bé recordar tal com transmetíem. Ara els temps han canviat i allò que es va transmetre, hi ha aspectes que en aquests temps, ja no són necessaris. L’energia és diferent.

-         ...

-         Quan es dirigeix a la puresa del ser, hom s’adona que no cal portar als temps actuals tal com es feia llavors. El fons continua sent vigent per ajudar al vostre món. La manera de fer-ho, ja no en molts aspectes. Eren uns temps, i ara són uns altres.

-         ...

-         El ser humà pot arribar a la manifestació del què ha vingut a fer segons la Voluntat del Pare, d’una manera molt més senzilla i simple. Són aspectes essenis, però cal saber que la forma ja no és la mateixa. Com diríeu, tot és més directe i senzill, sense el ritualisme o la forma de llavors.

-         Des de l’Energia Crística tot és pur i responsabilitat per part de cada membre de la humanitat. L’Amor és en nosaltres, i és des de la puresa i el potencial interior, de la nostra essència, de cadascú, que podem arribar a mostrar aquell qui som – li comento.

-         Cadascú ha d’escoltar el seu cor. Respecteu les diferències entre vosaltres, i deixeu que la vostra presència il·lumini a aquells que us vindran i necessitaran del Pare a través vostre.

 

Gràcies Mestre, amic i germà. Gràcies.

 
Que l’Amor i la Pau siguin en tots vosaltres