dijous, 13 de febrer del 2014

Inundació d'energia. Amb Ells.

 
              Avui he sortit a fora la galeria de la cuina, i m’ha tocat l’aire fresc del matí. En el moment he sentit com l’energia m’inundava tot jo, entrant pel cap, com si fos una mena de dutxa compacte. Sentia la força que s’endinsava per tot el meu cos. Al mateix temps sentia, també, una sensació de llibertat i d’obertura, com si la meva vida a partir d’ara, em portés més sovint, més enllà d’on ara sóc, el poble on em trobo vivint. Era una sensació de haver-me de desplaçar degut a les oportunitats que se m’oferiran.
Ha hagut una gran alegria en mi, que m’ha portat a les ganes de plorar. Conec aquest símptoma, i sé que així serà.
Cada vegada tinc més sensacions energètiques, si és que es pot dir així, sobre la veracitat del què estic sentint, perquè aquests moments es basen en el sentir. Sento, sento i sento experiències, sensacions i oportunitats. En el seu moment, a la meva vida, així ha estat, i aquests s’han anat materialitzant, cada vegada en menys temps, en relació al moment que els vaig tenir.
El que he sentit fora a la galeria, serà al llarg d’enguany, on tot començarà a rodar. És un cicle que he estat alimentant i regant amb la meva aportació diària. El meu convenciment i certesa que així serà.
Estic content per aquest fet. Estic vivint des del SENTIR. La meva vida es basa en el camí del Cor i allò que sento en ell. No hi ha pèrdua. Tot es directe, mentre, haig de ser pacient, gaudint de cada instant fins arribar al sentit. Quan arribo a l’objectiu, llavors continuo gaudint fins al proper instant. Pot ser que en mig del procés, torni a sentir altres aspectes. Jo només haig de estar amb mi. Sentir qui sóc i tenir la certesa assossegada que això, el que sigui que senti, serà.
És una manera de viure, plena i satisfactòria, sabent que la teva voluntat serà portada a terme, sent aquesta, Una amb la Divinitat que ets. Et deixes emportar per ella i res has de témer, perquè el camí de la teva ànima està seguint el curs adequat. Pel camí aniràs trobant tot el que necessitis, i quan més t’adonis d’aquest fet i et lliuris al procés, més sentiràs la joia de viure.
La vida és una benedicció, una materialització de les oportunitats per a la teva ànima, sent bressolada per les mans de qui ens ha creat. Quan confies en ELL, a l’igual que un nadó amb sa mare, son pare i els acompanyants de la Llum, llavors, de res has de preocupar-te, perquè estaràs sent vetllat, alimentat, guiat i estimat, sentint dins teu aquests aspectes procedents de la Llar i del teu entorn.
Sortir a fora la galeria és un acte quotidià, corrent i espontani. No penses, senzillament fas. L’Univers aprofita qualsevol quotidianitat per “parlar-te” i fer-te avisar de la teva vida i del què fer. Són els senyals procedents d’on ets perquè continuïs el sender del teu cor. Has d’arribar allà on vas pactar, pel major bé de tots, incloent-hi.
Tot és energia, i és a través de la manifestació de l’energia que pots percebre la veritable vida i el que en ella succeeix. És a través de l’energia que pots entendre la vida i gaudir d’ella.
Quan t’adones de l’AMOR que ets, i que el que t’envolta està basat en l’Amor, llavors, només cal seguir les pistes i els comunicats que aquest Amor et va fent saber a cada passa que vas donant.
Obertura i oportunitats.
Anar deixant el niu per a emprendre el vol vers on serà la teva nova vida. Ara una volada, ara l’altra, fins que t’adones que ja estàs tan lluny del teu niu inicial que ja no vols tornar i crees el teu, el nou, aquí on ets o allà on els corrents d’aire et portin. Has aconseguit endinsar-te en un i, llavors, deixes de bategar amb les ales ben esteses perquè se’t porti a noves terres on plantar i fer créixer les teves noves arrels.
La vida es va complint tot en el seu moment. La informació que se t’ha anat dient al llarg dels anys, tot va encaixant i materialitzant-se quan allò que ha de ser té els fonaments ben posats, mentre, ets portat a d’altres terres i espais per a fer temps i servir a la Font de la qual tots procedim. Aquestes situacions, no d’espera, sinó de preparació personal per quan arribi el moment del Gran Pas a la teva Vida, fan que les teves energies es preparin per quan la Divinitat en tu es manifesti plenament a través teu. Tot té el seu sentit i el seu moment. No hi ha cap d’ells que sigui senzillament per ser, sense més, sinó que tot es basa es una Sincronització Superior perquè tot i tots us pugueu ajudar a enlairar les vostres ànimes. El que considereu espera del vostre moment, només és la preparació del vostre interior per quan sentiu amb força la veu del vostre cor que us empeny vers una direcció concreta diferent a la que us trobeu.
Tots els camins porten a vosaltres.
Tots els camins porten a l’enlairament de les ànimes de la Humanitat.
He sentit novament com l’energia m’inundava, sentint l’Amor i la Presència de la Llar en mi i amb mi.
Plena llibertat. Calma absoluta. Certesa ferma.
-         Esteu tots aquí, mirant-me com escric aquestes paraules. Hi ha algú que em vulgui dir al una cosa?
-         No, no! Si ho fas bé – em diuen. Continua. És així el procés. Continua parlant d’ell. Aquells que comparteixen la teva dimensió han de saber d’ells, de nosaltres, i com arribar a nosaltres, a sentir la Llar en ells mateixos. El cor és la seva porta d’entrada – em diuen fent-me un somrís d’assentiment. 
-         ..
-         Sobre tu, ja anem dient-t’ho en el moment que ho necessites. (Sento el seu Amor i la nostra unicitat, venint-me ganes de plorar per la puresa de les seves energies amb mi). Ets Un amb nosaltres. Ets part de la Llar aquí on ets, amb consciència.  
-         Hi ha alguna cosa que vulgueu dir-me per a ser publicada en aquesta trobada? – els dic.
-         Sent cadascú ell mateix, és el camí. Que recordin i sentin aquell qui són. El que els envolta no és part d’ells, sinó del seu procés per a arribar a ells. Obrint la porta del seu interior, arribaran a nosaltres i a Déu, a la divinitat que són – com dius. Quan hagin recordat, els seus ulls ja no veuran igual, el seu cor s’obrirà i els parlarà clar. Ells són la clau del seu camí. No busqueu tant a fora perquè la saviesa del vostre ser es troba en el vostre interior. Cal sentir la seva essència perquè llavors no es racionalitzarà. Llavors entendran perquè hauran sentit. D’on procedim és en ells. Cal que s’endinsin en mig de les pors i obrin el seu cor per a trobar el camí pel qual cadascú ha vingut a aquesta encarnació.
-         ...
-         No temeu. Nosaltres estem amb vosaltres. Sempre hem estat i estarem. No temeu perquè allò que pot semblar “adversitat”, només és una oportunitat per a arribar a qui sou. (Pausa). Arribarà el dia que el vostre recordar us permetrà alliberar-vos de la identificació amb el vostre passat. Llavors, deixareu de preguntar i voler saber, perquè sentireu allò que necessitareu a cada instant del vostre procés. (Pausa). Nosaltres estem i estarem en tot moment amb cadascú de vosaltres. No temeu perquè allò que la vostra ment us indueix, només és part del vostre passat, no del present. És en el present que podeu arribar a vosaltres. Un vida viscuda des del present us portarà a sentir la Llar, a nosaltres i al Pare dins vostre.
-         Gràcies, germans! Que Déu us beneeixi! Gràcies per tot. El meu Amor és amb vosaltres.
-         I el nostre Un amb el vostre.
-         Gràcies! – acabo dient.