dilluns, 18 de novembre del 2013

Déu en tu


 
Aquell a qui anomeneu Déu, Jo Sóc.

Habito en cadascú de vosaltres, en el vostre interior.

Desperteu aquell qui sou i em trobareu.

Deixeu que el vostre cor s’obri

per a batre els murs de la vostra condició humana,

i allà em trobareu amb els braços oberts per a rebre-us.

Vosaltres sou part de mi.

Jo no existiria sense vosaltres.

La vostra presència en aquesta vida de matèria

honra el meu esperit,

la meva essència, Una amb la vostra.

No poseu diferències entre aquell qui Jo Sóc i vosaltres,

perquè som Un.

Allà on estigueu, jo hi sóc.

 

El vostre estat interior us indicarà el camí a seguir per a arribar a mi.

Una vegada arribeu a mi, sabreu de vosaltres,

i una vegada arribeu a vosaltres, arribareu a mi,

perquè el camí és Un, la Porta és Una.

Allà on estigueu,

Jo us acompanyo en tot moment.

El vostre naixement va ser la meva presència en aquesta dimensió.

  

Sou Amor, i només des de l’Amor, podreu crear,

Podreu unificar i harmonitzar.

La meva presència aplana el camí

i manifesta la Pau en el vostre interior.

Sentiu-la i em sentireu!

Escolteu el vostre cor i em sentireu!

Sentireu la meva presència en el vostre univers interior.

Quan siguem Un,

Jo seré amb vosaltres manifestant-me i irradiant-me

amb tota la plenitud.

Sentiu!

Obriu-vos!