dijous, 29 de setembre del 2011

Cada nou dia

Sento un toc de campana de l’església del meu poble. Podria ser l’inici de l’esperat, però no: són les 9’15 h del matí.
Em llevo cada matí obrint-me a les bones noves que la jornada pot oferir-me segons el meu ser. Cada dia és una nova oportunitat per a donar nous passos vers el nostre procés espiritual.
Per a mi, cada vegada que em llevo pel matí és un regal sorpresa pel meu nou resta de la meva vida. Cada jornada és el principi d’una possible nova vida portada des del cor. Cada dia és el principi d’una nova era del meu cor, on aquest pren les brides de la meva vida, indicant-me la direcció a seguir i com fer-ho. Avui, el director de la meva presència és el cor. Li dono una nova oportunitat. Cada dia una mica més, sabedor que la seva veu és encoratjadora i protectora pel meu ser.
Avui, escoltant els tocs de campana i el cantar insistent d’un gall, veig ressorgir un nou sol, emblavint el firmament fins on els meus ulls poden divisar.
Em trobo sota el cel de la compassió, la guia i el despertar del ser humà.
Sento en el meu interior com si alguna cosa nova, immensa, s’aposentés en el meu interior, com els viatgers dels seients d’un avió transoceànic, sabent de la seva nova etapa a partir d’ara. Saben que es troben en un punt, un lloc que han de deixar per a dirigir-se segons la seva voluntat. Hi ha un silenci volgut pensant en el destí.
L’avió s’enlaira i durant un temps, els sers humans d’aquell avió intenten passar el temps de la millor manera possible: dormint, llegint, veient una pel•lícula, jugant a jocs de taula, … o senzillament pensant en la seva nova vida.
D’alguna manera, part de la humanitat es troba en aquest avió. Ens trobem enlairats, més enllà dels núvols, perquè per a arribar a allà on volem arribar, hem d’enlairar-nos. És quan més ràpid arribarem. En el moment adequat.
Hi ha qui no ha volgut agafar l’avió. Por sort, la companyia aèria de la Voluntat Divina ofereix noves oportunitats a qui han negat l’oferiment del viatge. Hi ha d’altres propostes i horaris.
L’aeroport cada vegada està més ple i la companyia “God in You” omple els aeroports amb els seus avions vers la nova vida. Cada vegada, més sers humans aconsegueixen un bitllet pel viatge tan esperat.
Els passatgers de l’avió que ja es troben en ple vol senten que han pres la decisió correcta; si bé és cert que alguns han accedit per a acompanyar a d’altres. La qüestió és que uns atrauen i porten a d’altres i els avions s’omplen per a creuar la terrenalitat vers l’alliberament, el benestar i la realització.
Arribaran a terres desconegudes, encara que familiars, i les seves presències s’adaptaran ràpidament al nou lloc, sent acceptats i col•locats en el lloc adequat perquè puguin manifestar-se segons la seva naturalesa. Tots tenen el seu lloc. A tots se’ls està esperant.
Tu també tens el teu. Per això, has d’adquirir el teu bitllet i pujar al teu avió. Això és feina teva per a acabar amb tot el que va ser i obrir-te al nou i esperat que sempre el teu cor t’ha anat parlant. Potser ja et trobes a l’avió, al teu seient adequat. Bé, si és així, acaba de gaudir del viatge perquè el tu “destí” ja és a prop.
A tots, ben estimats viatgers del Despertar, a tots us dic que sou ben estimats, protegits i guiats per la nostra Llar i res heu de témer.

Sí!, mai m’he penedit d’adquirir un passatge per voluntat pròpia per a seguir aquest procés.
En aquest instant sóc qui condueix un d’aquests avions. Conec el camí. M’ho van proposar i vaig acceptar ser un conductor del trajecte.
Encara que us sembli temorosa, imprudent o esbojarrada la decisió que heu pres per a pujar-vos a aquest avió o arribar fins l’aeroport, us asseguro que mai heu fet millor inversió que la d’acceptar la crida del vostre cor.
Que passeu un bon viatge.



Us parla el comandant de l’avió:
Avui lluirà el sol tot el dia.
Tot va bé. Les condicions són òptimes per a poder arribar al destí sense contratemps.
La durada del viatge serà l’adequat a cadascú.
Els desitjo que passin un feliç vol.
Reposeu en els vostres seients i descanseu. Gaudiu del viatge.
L’avió està en bones mans.