dijous, 17 de març del 2011

Qui sóc jo?

Quan surto a caminar, em ve la sensació que és el moment de reflexionar sobre mi i tornar-me a preguntar: qui sóc jo?. Són instants on el meu ser és analitzat, recordant els passos donats fins ara i aspectes que m’he adonat al llarg dels anys per a poder respondre a la pregunta inicial. Durant el temps que ha transcorregut dins del meu procés del despertar m’he anat definint cada vegada més. Les conclusions obtingudes han reflectit exactament qui era jo a cada present del meu passat. He continuat el camí i quan m’he endinsat, més m’he adonat de la importància de la humilitat i del lliurament a la divinitat que cadascú és.
Aquests dies m’he tornat a preguntar: qui sóc jo?. Sento una intensitat, una força i certesa sobre la resposta que no havia tingut fins ara. A major despertar i enlairament de l’ànima, més intensa és la sensació de Déu en tu. El sentit de la vida pren més notorietat a l’adonar-te del veritable ser que ets. Quan més això succeeix, més resposta reps del teu entorn conforme “res és el que és”. Els teus ulls ja no miren com abans. La teva ment ja no treu les conclusions que podia treure en un passat, i els teus sentiments són més de compassió que de rebuig. La unió, la responsabilitat del fet viscut es torna més forta. La sensació tinguda és d’empoderament davant el creat pel teu ser en aquesta dimensió. Malgrat per moments no entens la suposada “lentitud” de la consecució del fi, sí tens la fortalesa de la paciència, la confiança i la plena certesa que tot serà i ja està sent. A pesar que la teva voluntat encara no sigui realitzada del tot en relació a un aspecte, saps que ja ara, tot està en el seu lloc perquè així sigui.
Sento la magnificència de la meva presència estigui on estigui. Sé que estic irradiant les meves energies i aquestes fan l’efecte en tots aquells que puguin vibrar diferent a mi, amb una densitat més evident. Porto prosperitat en centres on “se m’accepta” i posa les seves energies per les meves propostes. Estar en un lloc i començar a trucar pacients per a demanar hora o obrir-se la porta per a entrar clients en una botiga.
Sento la majestuositat de la divinitat quan les persones s’apropen i se senten bé al meu costat. No sóc jo qui produeix tot això,és Déu qui ho permet i fa que així sigui.
D’uns anys cap a aquí, he anat notant com el meu interior s’ha anat buidant del què tenia per a deixar lloc a una energia més pura i d’alta vibració per a crear un coixí, on Déu pugui reposar la seva essència en mi i poder-se manifestar. No sóc ningú especial ni més que tu, que estàs llegint aquestes paraules, la meva essència és la mateixa que la teva. Tu ets Amor i un ser molt especial encara que no tots s’hagin adonat d’aquest fet. Tu ets un ser únic, aportant allò que només tu pots aportar en aquest món i de la manera que tu saps. Ets part important del procés d’evolució de la humanitat i el planeta. Cada vegada que et mostres tal com ets, des del cor, el món s’il•lumina, i jo i tots ens beneficiem de la teva presència en aquesta dimensió que ara vivim i hem coincidit. És un honor per a mi poder compartir amb tu i col•laborar conjuntament per una consciència desperta en el ser humà i una aportació energètica pel nostre estimat planeta Terra. Gràcies per ser-hi!
La unió amb tots vosaltres és fruit d’un Pla Superior on tots tenim el nostre espai per a realitzar-nos i posar la part que ens pertoca perquè el trencaclosques es completi del tot. Cadascú de nosaltres és una peça que necessita ser encaixada perfectament en el lloc adequat i en el moment oportú, perquè el resultat llueixi i pugui mostrar tot el seu resplendor. Déu no tindria sentit si nosaltres no existíssim. Nosaltres som qui exaltem la presència de Déu per tot el Firmament. Sense nosaltres, Ell no existiria. Tu ets una part d’Ell. Tu ets Ell. Tu ets Déu.
Cadascú de nosaltres és un univers amb la seva divinitat, amb la presència de la Font creadora de tota Vida des de l’Amor pur i incondicional. Tu ets Amor. Tu ets Llum, i aquesta Llum, fruit de la consciència desperta fa que puguis adonar-te de qui ets realment.
Res existeix, només tu. El món que vius és una il•lusió de qui ets tu. El que vius i sents només és fruit de la teva ment, segons el pacte amb el què has vingut a fer.
Qui sóc jo? La resposta és la clau de la teva existència. Arribar a adonar-te de qui ets tu et permetrà connectar amb el Déu que hi ha en tu, i deixar que el Sanador i el Mestre que habiten dins teu puguin ser manifestats al teu entorn, i d’aquesta manera ser un amb la Llar de la qual provens i posar-te al servei de la teva divinitat. Quan així és, al•leluia!, perquè qui el món estava esperant ja ha arribat. Al•leluia! Al•leluia! Al•leluia!
Cada vegada sento més com si se m’empenyés cap a una direcció concreta i amb una finalitat molt més clara. Camino vers ella i m’endinso cap a una llum, i és exactament així com ho sento i ho veig interiorment a nivell d’imatge, on m’acompanyen els meus germans de la Llum, sers lluminosos, amb un gran amor incondicional i sent part de mi. Quan se sent això, res hem de témer, perquè estem sent protegits, vetllats, guiats, aconsellats i estimats, molt estimats. Sóc Un amb Ells. La Unicitat és plena.
En el seu moment vaig expressar la meva voluntat, i cap on volia dirigir-me a la vida. Avui em sento immers en aquest camí segons l’expressat. El meu cor em guia, i em parla més clar i més alt a mesura que vaig endinsant-me cap a la integritat de qui sóc i materialitzant el què he vingut a fer.
El camí continua, i avançant per ell és com si hagués de recordar qui sóc. Els somnis em parlen nit rere nit. Estic familiaritzat amb ells, degut que fa anys els vaig acceptar a la meva vida. Ara són part important del meu procés d’aprenentatge. Ells són, quan intervenen, la meva guia, el meu aclariment i els meus encoratjadors al donar-me, per moments, la fortalesa per a continuar el que sento què haig de fer.
Vaig haver de canviar de domicili, deixar la costa per a endinsar-me cap a l’interior, vaig haver de perdre-ho tot per a començar de nou, i aquest cop amb uns pilars molt més forts i robusts per a mantenir el nou ser que hi ha en mi i s’està manifestant. Vaig haver de canviar de ritme i estil de viure, i amb tota aquesta “novetat”, vaig haver d’adaptar-me, d’acceptar-la perquè en el fons sabia que era bo per a mi i per a continuar portant a terme el què he vingut a fer. Estic al servei de la Llum, de l’Amor. La meva vida està lliurada a Déu, a deixar que la seva Voluntat sigui portada a terme a través meu. Així està sent i així serà cada vegada amb més presència. El saber qui ets, el conèixer-te, t’obrirà les portes del veritable ser que ets i el poder-te manifestar amb tota la teva plenitud.
Hi ha una divinitat dins teu que truca a la porta per a poder ser alliberada i mostrar-se al món. Obra-la! I deixa que et guiï. Fes que la Connexió amb ella t’alliberi de tot allò que t’has aferrat com a humà per a convertir-te en un ser diví, dins de la dualitat.
Tots t’esperem. Volem que t’obris, perquè alhora, tots ens beneficiarem. Endavant! Tu pots! Tu ho aconsegueixes! Res has de témer perquè Déu és en tu.
Tu ets Déu.