dijous, 24 de juny del 2010

Paraules des de la Divinitat

Deixa que la llar del teu cor sigui el repòs de la teva essència pura i amorosa.
Obra la porta de la teva veritable naturalesa perquè sentint-la, jo seré en tu.
Escolta’m en el silenci i la quietud, en el recolliment interior perquè la meva paraula és forta i clara. Deixa que la meva Presència broti dins teu, adormida per la dualitat de la teva existència
Abraça’m en el silenci i sent el meu Amor en el teu interior al sentir benestar d’esperit, calma i pau. En el “no-ser” em trobaràs i reconeixeràs la meva Presència al sentir la immensitat de la teva ànima en el buit del teu Firmament interior.
És en el buit del silenci on trobaràs la teva veritable essència, la meva Presència en tu.
És amb el cor obert que trobaràs la clau del teu despertar.

-------------------------------------------------------------

Els vostres ulls no veuen més enllà de la forma quotidiana. Us distraieu al venerar la forma de la vida. Aixequeu el vel de la quotidianitat i em veureu. El contingut d’aquesta vida omplirà els vostres cors i sereu alimentats fins a la sacietat. Aixequeu el vel de la forma i veureu la Veritat, el sentit de la vostra existència.
Tu, que tan creus amb el que veus, ets cec davant la Veritat. Els teus ulls impregnen de contingut limitat a la teva ment, i aquesta, incapaç de valer-se per sí mateixa, necessita de la teva por perquè t’aferris encara més a les limitacions de la forma.
És el Contingut que et farà créixer. Ell et portarà la Llum que et guiarà cap el Pare i a la teva il•luminació.
Cec, obra els ulls del teu cor i sent el dolor de la forma, per a alliberar-te d’ella i poder veure la Llu, la Veritat de la Creació.
Atén a les teves reaccions perquè elles et guiaran al teu interior. Sigues conscient del teu contingut i allunya la forma del teu interior perquè ella només et distraurà per a seguir el camí que has vingut a fer.