dijous, 1 d’abril del 2010

El poder interior

En aquests moments tinc “una joguina” a les mans. Sembla com si m’haguessin regalat una “joguina”, o més ben dit, m’haguessin donat el llibre d’instruccions d’una “joguina” que fa temps em van donar.
Llegeixo cada pàgina del llibret i sembla que entri en un món més enllà de tota limitació. Un món on només ha existit fins ara, dins del meu cap i el meu cor, i resulta que ara, aquest món particular que sabia de la seva existència arrecerat dins meu, pot fer-se realitat en el món terrenal, el país de la forma i la matèria.
El llibret em parla de la meva capacitat d’emprar-la i com fer-la servir, no només en els meus moments de recolliment, sinó per a canviar la coreografia i els decorats de la meva vida, i fins i tot, la dels altres. Puc, també, canviar el guió i el final del què ha de ser segons les limitacions de la no- consciència.
Durant anys he estat jugant amb ella pensant que servia per a fer-me passar una bona estona, encara que a vegades he pensat que els altres també es podien beneficiar de la meva “joguina”. Va arribar un moment que vaig saber que tots la tenien però que pocs, molt pocs, eren conscients d’ella i, molts menys, la sabien fer servir. Ara m’adono que molts s’hi han apropat i comencen a voler saber d’ella.
La consciència d’Unicitat i la manifestació de la meva divinitat fan que l’heroi del meu món interior durant anys, pugui ser una realitat, realitzant les més nobles i amoroses gestes de la força de la Llum i l’Amor. No era un món irreal, una quimera, sinó una realitat que pertanyia a la meva veritable naturalesa com a ser en procés d’Ascensió. La meva vida ha canviat com de la nit al dia. Veig diferent, penso, sento i actuo diferent. Què és el que ha permès això? La meva “joguina”, però no ella, sinó que ara se m’ha estat donat el llibret d’instruccions i m’adono que el que feia era l’adequat però a escala petita. Les explicacions del seu servei em porten a obrir les portes de la majestuosa manifestació del Déu que hi ha en mi, creant harmonia, sanació, benestar, equilibri, felicitat i prosperitat a tots els nivells de la meva vida i la dels altres. Les portes s’han obert i el saber fer servir tot el potencial de la meva “joguina” em permet ser jo i deixar que el Cel es manifesti a la Terra. El vel de l’espiritualitat s’ha retirat i ha donat pas que la presència dels sers de Llum al servei de la Font Creadora de tota Vida puguin ser entre nosaltres per a ajudar-nos en el camí d’evolució de la nostra ànima.
Estic aprenent a com fer servir aquesta “joguina” que només la utilitzava de tant en tant i amb una capacitació limitada però que ara se m’ha permès poder-la utilitzar amb el seu màxim resplendor. Els resultats són majestuosos. Les realitzacions es manifesten constantment a la meva vida o en la dels altres, segons per a qui empri la meva nova capacitat de ser i fer.
El veritable poder interior no resideix en tenir una bona ment o capacitat de resolució racional, sinó en deixar que la veritable essència que tu ets, pugui manifestar-se segons la teva naturalesa espiritual. Estic parlant de la “joguina” nombrada al llarg d’aquest escrit. M’estic referint en el fet de saber fer servir l’energia que som. Aquesta “joguina” és l’energia que som i ens envolta. Quan més la sapiguem fer servir, més ens adonarem del nostre veritable potencial, i per a saber-la fer servir s’ha de llegir “el llibre d’instruccions” que ens ha facilitat els nous temps de la nova energia existent entre nosaltres: l’energia crística. Quan més siguem nosaltres, ens coneguem i alliberem tot allò que hem anat acumulant al llarg dels anys i les vides, més espai deixarem per a mostrar al veritable ser que som, ...a nosaltres mateixos. Quan més siguem nosaltres, més purs serem, i per tant, més amorosos ens manifestarem, tant a la nostra vida com en la relació amb els altres, i llavors, més entendrem les instruccions del veritable poder interior. Aquest prové de l’autoconeixement d’un mateix i de obrir el sentit del “sentir” dins nostre.
Som energia i tots els nostres actes, pensaments, actituds, gests o expressions són energia. Aprendre a fer servir cada una d’elles ens permetrà endinsar-nos en les profunditats de la nostra naturalesa llumínica, amorosa, omnipotent i infinita.
Hi ha molta gent que sap, però això no és suficient per a mostrar el veritable ser que un és. No hi ha prou en saber, s’ha de sentir visceralment cada paraula, sentiment, pensament i allò que es fa des del cor. Aquest ens obrirà les portes de la manifestació de l’avatar que som. Hem de tenir integrat l’amor en nosaltres.
Déu és en tu. Tu ets part d’Ell. Tu ets Déu, però aquesta naturalesa divina no la mostraràs a no ser que t’hagis despullat de tot allò que et limita i et priva ser tu: pors, ego, cuirasses, poca autoestima, actituds interessades, expectatives, infravaloració, poc mereixement, creences socials i convencionalismes culturals. Despulla’t i desaferra’t de tot això i llavors només quedaràs TU!. Serà quan llavors podràs llegir i entendràs les instruccions del veritable poder interior. Llavors començaràs a saber fer servir l’energia segons la teva voluntat, Una amb la Voluntat Divina, perquè les dues seran Una.
El veritable poder resideix en saber fer servir l’energia i sentir la divinitat dins teu, perquè tu ets Déu. No només saber-ho, sinó sentir-ho per tot el teu cos, en cada una de les teves cèl•lules. Quan el teu cor sigui qui guiï la teva vida i la teva ment s’hagi posat al seu servei per a materialitzar allò que ell et dicti, llavors serà un bon moment per a dir: estic en el camí adequat!
En això consisteix la força i el poder interior, obrir les portes del Mestre que hi ha en cadascú, on les paraules, els pensaments, les actituds i les teves obres siguin una. Totes han d’anar cap a la mateixa direcció i mostrar-se íntegres. Sent així, has de deixar que la humilitat abraci el teu caminar perquè Déu actuï a través teu. Deixa que es vagi despertant al ser únic i especial que ets. Deixa que DÉU EN TU es manifesti a través teu. No jutgis, no pensis, no organitzis, no controlis, senzillament deixa’t portar per allò que el teu cor et dicti. Qui són amb tu del món de la Llum t’ajudaran en el teu camí per a arribar allà on has d’arribar segons el teu Pla Diví.
El veritable poder es basa en saber fer l’energia i aquest procés et portarà a estimar-te cada vegada més i a sentir l’amor i la necessitat d’ajudar a la humanitat i al planeta cada vegada més, sabent en tot moment, de quina manera fer-ho, perquè no tots ho hem de fer de la mateixa manera. Fer les paus amb tota la teva família, el teu entorn i ser tu t’obrirà les portes per a obrir la porta adequada d’aquest caminar.
Camí endins estaré jo esperant-te perquè junts, amb d’altres que també hi seran, ens ajuntarem per a crear entre tots, l’Amor i la Llum potenciada per a fer que tot el planeta pugui ascendir, i aquest cop d’una manera ràpida.
Que l’Amor i la Pau siguin en tu.