dilluns, 22 de març del 2010

Nova ubicació

Fa poc us vaig anunciar que els nous temps van fer que canviés de domicili i de lloc d’actuació, deixant enrere la terra on fins ara havia portat a terme la meva activitat. Actualment em trobo al Vallès Oriental, a Cardedeu i especialment en un centre de Granollers (Barcelona).
El comunicat d’avui és per a fer-vos saber la web d’on estic actualment. El centre es diu DARSANA i la seva web: www.darsana.net . Aquí podreu demanar hora per a fer les sessions de teràpia i equilibri, així com preguntar sobre les meves activitats.
En aquest blog, tot i així, ja us aniré anunciant els cursos i tallers que vagi fent. Tanmateix podeu també trucar al 606098752.
Els nous temps ens estan portant i reestructurant per a portar a terme el nostre Pla Diví, allò que hem vingut a fer, arribant a noves terres on la Llum sigui necessària.
Els canvis que s’estan produint en aquests temps de tan moviment ens porten a un major bé per a tots. Confieu i deixeu que el vostre cor us guiï segons la Voluntat Divina.
Desitjant el millor per a tots, que l’Amor i la Pau siguin en tots vosaltres.

Una abraçada.