dimecres, 3 de setembre del 2008

Buscant l'amor

Sense tu no tindria sentit la meva vida. Fa temps et vaig conèixer i sentir dins meu, però la vida m’ha allunyat de tu en moments determinats, i ara em costa trobar-te. Vaig allà on ens trobàvem temps enrere, però no et trobo. Estic una estona i no apareixes. Tanco els ulls per a recordar els vells moments, però no aconsegueixo sentir-te dins meu. Fa massa temps que et vaig oblidar, i ara, no trobo el sentit a la meva vida. Plena de contradiccions, ressentiments, pors i dubtes avanço pensant que tot arribarà, però no puc enganyar a ningú, només a mi em faig mal, perquè sense tu la meva vida no té sentit.
Demano perdó a la vida, a mi mateixa per no escoltar el què em deia el meu cor. Davant les vicissituds de la meva experiència, m’he arribat a tancar, i ara, em sento massa hermètica per a sentir la plenitud de la meva existència.
Vull, però no trobo. Potser allò que desitjo és a prop meu, però no acabo d’adonar-me de la seva plena presència en mi. He viscut masses anys tancada i ara sento que ha arribat l’hora d’obrir-me i sentir allò que em feia vibrar en altres temps.
Sense tu he creat moments d’incertesa a la meva vida. D’altres han estat no volguts però m’han permès arribar a despertar de la somnolència espiritual en la qual em trobava. Cada instant ha estat regit per la teva mà. Quantes ganes tinc de ser conscient que ets en mi!! Com voldria sentir-te plenament com he arribat a sentir a algú en certs moments!! Et busco i no acabo de trobar-te i, l’absència de ser conscient en la meva vida, ha fet que no em senti bé en aquestes situacions de voler però no poder.
Et demano que em donis una oportunitat per a poder-te sentir novament, recordant la meva essència de qui sóc en relació al firmament. Tu em dones la serenitat, la pau, comprensió, harmonia i el benestar que sempre he somniat en el meu caminar. Sé que és possible i que algun dia tornaré a trobar-te, i quan així sigui, ja no et deixaré més, perquè amb tu, sentiré la meva essència, la teva presència com a part de mi permetent la connexió amb la font de la qual tots provenim.
Digues-me quin és el camí per arribar a tu i com fer-ho, perquè el meu cor està tancat i no sap reconèixer la teva presència.
- Filla, només has de deixar obrir el teu cor, que ell et parlarà clar i alt. No em busquis en el teu entorn, perquè només et crearà més confusió. La meva presència es troba dins teu. Endinsa’t en el silenci i la quietud i allà em trobaràs. Allibera’t de tot el què t’ha passat i deixa que Jo sigui en tu. No temis. Confia i arribarà el dia, on et llevaràs i sentiràs la plenitud del nou jorn, i una nova alegria per a viure. El dolor del teu passat ja no té cabuda en el teu present. La font de l’amor emana constantment. Veu d’ella a través de sentir-me i t’adonaràs que ja estàs envoltada del meu amor en el teu entorn. Només cal que obris el teu cor i veuràs la meva essència com sempre t’ha abraçat, i que res havies de témer per més que et tanquessis. Quan més us allunyeu de vosaltres, més us tanqueu i més negueu la meva presència. Obra’t del tot i deixa que el Pare, que l’amor et marqui el camí a seguir. Allò que va ser ja no serà i la teva vida prendrà un nou rumb, segons la meva voluntat. No temis, i deixa que Jo et guiï. Només així atrauràs i sentiràs l’amor que tant anheles. Jo estic amb tu, i més ara, en aquests moments.