dijous, 14 de desembre del 2023

Gràcies!

 

Estimada família! Abans que res voldria donar-vos les gràcies per totes les vostres paraules i benediccions transmeses al llarg d’aquest any 2023 vers el meu ser. Moltes gràcies per elles, havent algunes que m’han arribat al meu cor. Moltes gràcies a tots.

Benvinguts, també, a tots aquells que al llarg d’enguany m’heu anat seguint bé a través d’en Facebook, YouTube, els meus blogs o Instagram. Benvinguts a tots, a totes!

Us voldria felicitar, també, per aquestes festes que ara viurem. Lo important en elles, és el poder sentir qui sou en tot moment i que tots aquells que us envoltin puguin rebre la vostra Llum i el vostre Amor, tant ells, com en cada present que visqueu.

Us desitjo el millor per a cadascú de vosaltres.

Gràcies a tots i per les vostres paraules emanades des del vostre Cor.

GRÀCIES!

Que l’Amor i la Pau siguin en tots vosaltres.