dilluns, 4 de setembre del 2023

Parlant amb la seva filla

 

Avui vull comentar-vos uns paraules relacionades amb la relació amb els nostres nens, sent la base del gran canvi planetari degut als seus enlairaments vibracionals.

No és per què si que cada vegada més, arribin nens/es bessons o trilléssims. Es necessiten les seves energies per a poder enlairar-nos, tant tots aquells que els envoltin, com el planeta en si.

Un dels aspectes a tenir present amb les seves presències, és el fet de saber estar al seu costat i dir-los qui són i les seves grans capacitats que tenen de manera innata. Com en l’època dels adults no va ser així, per això a vegades, un sent el malestar en sí mateix i la incapacitat de poder sortir d’una situació no volguda o suposadament adversa. Ningú a les seves vides els hi van dir realment qui eren.

A continuació us presento aquesta trobada entre una mare i la seva filla petita. Pot semblar uns moments no importants en la vida de la nena, però sí que són essencials per a sentir i saber qui en veritat és.

A tots, una bona abraçada i que tingueu un feliç dia.

     

-         No m’agrada estar aquí – li digué una vegada una nena petita a la seva mare.

-         Quan dius aquí, què vols dir, en aquesta casa?

-         Amb tu sí – li digué la nena, però no m’agrada sortir al parc.

-         Per què filla?

-         Allà no m’agrada estar amb els nens que hi ha.

-         No estàs bé amb ells?

La nena mou el cap.

-         Laia– que és com es deia la filla -, què t’han fet alguna cosa? – li preguntà la mare

-         A vegades em tiren sorra i quan volen pujar als gronxadors em fan baixar. Jo vull quedar-me allà gronxar-me, però ells em fan baixar.

-         Laia tu ets una persona molt important per a mi, i perquè ets una persona que pot fer tot allò que vulguis. Ets capaç d’aconseguir tot el que et proposis. Tu pots i si algú et diu que facis alguna cosa que no és el que tu vols fer, doncs no tens perquè fer-ho, perquè tu pots ser tu en tot moment. Tu ets una gran persona. M’agrades com ets. Jo em sento molt bé amb tu. Si hi ha algú que et vol molestar, li pots dir que no i continuar fent el que estiguis fent. Tu pots Laia. Tu ets una gran persona.

-         ....

-         Jo et diria que no deixis que els altres aconsegueixin allò que volen, fent-te sentir malament i que deixis de fer allò que estaves fent i t’agradava fer, com és gronxar-te per exemple. Fes allò que et faci sentir bé sempre. (Pausa). T’agrada gronxar-te i baixar pel tobogan, oi?

-         Sí – respon la nena.

-         Doncs continua fent-ho, i com que jo estic allà a prop teu, en tot cas, si calgués, m’ho dius i m’ho fas saber. Jo vull que et sentis bé i que et trobis bé allà on ets. T’estimo filla, i vull el millor per a tu, sabent que tu pots aconseguir-ho i ets una persona amb moltes capacitats per a fer-ho. Si alguna vegada torna a passar pensa que sempre estic a prop teu, però també tingues present que tu pots aconseguir allò que et proposis. Tu pots i ets una persona molt capaç de fer allò que vulguis.

-         .....

-         Tu també tens dret a jugar i a passar-t’ho bé. Si veus que hi ha nens o nenes que també volen gronxar-se, continua gronxar-te tu i al cap d’estona deixa que els altres també ho puguin fer, però no deixis que els altres facin allò que volen quan volen. Tu també tens dret a gaudir del parc. (Pausa). D’acord Laia?

-         Sí – respon fent-li un somrís.

-         Vine – digué la mare per abraçar-se totes dues.

Des d’aquesta xerrada, Laia es va començar a trobar millor en el parc.

Tots els nens i nenes necessiten escoltar i saber que ells també poden viure segons com ells són, sense deixar-se dominar per alguns nens que l’envolten.

Des d’aquell dia, Laia va començar a sentir-se millor i a tenir algun amic més en aquell parc.