dijous, 19 de desembre del 2019

Presentació de "La senda de mi inerior - el poder de lo innato"


Hola Família! Avui vull presentar-vos el meu nou llibre amb l’Editorial Caligrama, el qual és diferent als ja editats fins ara. Algú em va arribar a dir que li agradaria saber més de mi, doncs bé aquest nou projecte està relacionat amb part de la meva autobiografia. Tots podem viure i tenir experiències inesperades, i aparentment no volgudes, i tots tenim la capacitat de superació, degut al poder innat que tenim en el nostre interior. Tot el viscut té el seu sentit.
La intenció del contingut d’aquest nou llibre no es narrar les meves vivències i el sentit en cada una d’elles, sinó que a través de la meva experiència, parlar de la capacitat que cadascú té per a superar tots els obstacles que pugui viure a la vida, tenint present que tots portem en el nostre interior una força i un potencial que ens permet enlairar-nos i avançar entre les turmentes que ens puguem trobar, deixant enrere el dolor, la impotència i una visió limitada, basada exclusivament des de la ment.
És un llibre que parlo de mi, però no és aquesta la meva intenció sinó el fet que tots tenim un potencial innat que ens permetrà superar qualsevol suposada adversitat en la qual ens puguem trobar a la nostra vida.
Des del meu cor, a tots una abraçada.