dijous, 27 de desembre del 2018

Gràcies!


Hola estimada Família!
Em dirigeixo a tots vosaltres per a fer-vos saber de la meva gratitud per la vostra presència, els vostres comentaris i consultes realitzades per aquest mitjà al llarg d’aquest any 2018.
Sé d’alguns de vosaltres, les situacions que heu tingut que viure en algun moment d’aquests mesos. Ha estat com un repte per a poder-vos mostrar amb tota la vostra fortalesa fermesa i integritat. Alguns encara esteu en aquest pas per a acabar de finalitzar el vostre aprenentatge en relació al procés que esteu vivint.
Tots ens trobem en un període on hem tingut, i estem, reafirmant el nostre ser i regant les llaors per a la nova vida que molts de vosaltres pressentiu ja en el vostre interior.
Només ens queda viure el present per a poder veure realitzat el nostre sentit en aquesta vida i obrir les portes del nostre interior perquè aquell qui som, pugui manifestar-se amb tot el seu resplendor.
Són moments de reafirmació i  redefinició de la direcció que volem seguir. El vostre interior us està trucant a la porta i fa que els moments d’estar amb un mateix ens facin sentir la expansió del nostre interior.
Vivim temps on grans canvis, a nivell personal i del planeta, s’estan creant. Les nostres actituds tenen un valor essencial per a l’Ascensió de tota la humanitat i d’aquest món que habitem, anomenat Terra.
Vull agrair-vos els vostres enviaments de bons auguris vers el meu ser, així com tots els comentaris emanats del vostre cor vers les paraules mostrades i els vídeos transmesos. Cert és que no sempre us he pogut respondre, però vull dir-vos que tots han estat llegits per mi.
Vull agrair-vos, des del meu cor, el vostre Amor vers el meu ser. Només sento un acompanyament en el meu procés, així com una energia procedent de tots vosaltres que donen sentit a la meva presència en aquesta vida amb la missió que porto realitzant des de fa anys. La nostra relació és un exemple de la Unicitat.
Tots vosaltres feu que allò que sento en el meu interior tingui un Sentit pel major bé de tots. Gràcies!
Gràcies per ser i estar on sou, perquè es el lloc adequat per a la vostra Ascensió. Us recordo que no hi ha res a l’atzar, ni arbitrari. Nosaltres, cadascú de nosaltres, som els responsables de la nostra vida amb tot allò que vivim i on vivim. Som la guia del nostre camí quan escoltem el nostre cor i portem a terme allò que sentim, sense dubtes ni pors, confiant plenament conforme estem en el lloc i moment adequats.
Gràcies a tots i que l’Amor i la Pau siguin en cadascú de vosaltres.
Gràcies! Gràcies! Gràcies!