dilluns, 26 de desembre del 2016

Moments d'interiorització

Hola estimada família! Ens trobem a finals d’aquest any 2016.
Porto un temps on els meus Germans Celestials, ja no tan sols m’acompanyen, sinó que portem un període en contacte continuo, sentint el seu amor, i rebent els seus missatges, arribant al meu cor i a l’activació de les meves emocions més enlairades.
Després de tot aquest any 2016, he tingut la necessitat d’anar al meu interior cada vegada més per a transcendir la meva humanitat i poder percebre la meva essència multidimensional.
Són moments d’interiorització encara que la nostra cultura ens porti a celebrar unes tradicions d’obertura i festa. Agafem l’essència del que es celebra i integreu-la en el vostre interior per a acabar de donar el pas que cadascú necessita donar.
La meva situació em porta a prendre’m el meu temps pel que ha de ser en mi. Aquests Nadals el meu cor m’ha portat a la dedicació de tot el meu temps pels altres, i ara, necessito tenir el meu espai per a posar una mica més d’ordre, silenci i llum en els meus moments actuals per a la meva missió en aquesta vida.   
Com ja he dit, em prendré uns dies, i és probable que fins als inicis del proper any no trobeu cap escrit meu a les xarxes socials, a no ser que la Llar així ho disposi. Necessito uns dies d’estar amb els meus Germans Celestials, i amb ells, rebre el seu Amor i les seves comunicacions per a poder portar de la manera més adequada el motiu pel qual em trobo en aquesta dimensió i en aquests temps tan àlgids de l’evolució del planeta Terra.
Aquells que m’han acompanyat de la Llar, com Mestres Ascendits o del món Angelical, m’han fet veure la necessitat de prendre’m un temps per a estar amb mi i les seves presències.
El meu cor em farà saber del moment del meu retorn.
Des del meu cor, vull donar-vos una forta abraçada, abraçant a cada una de los vostres ànimes i dient-vos que us estimo i us estic molt agraït per la vostra presència a la meva vida.
Gràcies! i que l’Amor i la Pau siguin en cadascú de vosaltres.

FELIÇ 2017!