dilluns, 19 de desembre del 2016

Gràcies!


Gràcies a tots. Sincerament, moltes gràcies per la vostra presència a la meva vida.
El meu cor s’ha enxampat amb cada una de les vostres intencions vers el meu ser. M’he sentit estimat per tots vosaltres, encara que amb la majoria estiguem a milers de quilòmetres. Hem retallat aquesta distancia, sentint-vos en el meu present estigui on estigui.
Agraeixo amb tot el meu cor, els vostres missatges de bones intencions, llum i amor vers la meva ànima. Em sento molt afortunat per poder rebre constantment paraules d’agraïment, emanades dels vostres cors oberts, rebent i acceptant els missatges i escrits transmesos al llarg d’aquest any.
He rebut tantes benediccions de vosaltres!!!... que només agraïment puc sentir davant la vida, sentint-me recolzat i protegit per aquest amor, no tan sols vostre, sinó unit al dels nostres germans de la Llum. Ara puc entendre perquè aquest any, encara que hagi estat de molt moviment, i per moments havent de posar tot el que jo tenia de la meva part, he pogut estar centrat en mi, sentint la Pau i l’Amor en el meu interior, així com la meva essència a cada instant dels presents viscuts.
Em sento a vessar del vostre amor cap a mi.
GRÀCIES! GRÀCIES! GRÀCIES!
El meu Amor també està en cadascú de vosaltres, i us abraço amb ell perquè la vostra ànima pugui sentir la calidesa de la Llar i la meva essència i prosseguir amb el vostre procés vers la plena felicitat i realització a la vostra vida. Així ho desitjo per a tots vosaltres amb tot el meu cor i els meus millor desitjos per a cadascú de vosaltres.
M’heu enviat molts comentaris al llarg d’aquest any. A la majoria no us he respost, però vull dir-vos que tots, absolutament tots els comentaris que m’heu fet arribar han estat llegits per mi i sentits en el meu cor. No ha hagut cap que hagi estat descartat. Tots els rebuts han estat llegits amb tot el meu respecte.
Ens anem apropant cada vegada més els uns als altres. Ens anem unint, fent que les distàncies vagin desapareixent i fent-les més curtes degut a la nostra consciència i evolució la meva agenda cada vegada està més plena degut a la vostra presència. Agraeixo totes les vostres amistats per a fer d’aquest món, un lloc on poder viure segons els nostres cors i on el Cel tingui un lloc aquí a la Terra. Així és i sempre.

A tots, Gràcies!, i que l’AMOR i la PAU siguin a cadascú de vosaltres.