dijous, 15 de setembre del 2016

Per què no em vas dir qui era?

-         Pare, per què no em vas dir qui sóc jo? Per què no em vas dir en un principi qui era jo?
-         Perquè havies de conèixer al Pare, i això només cadascú té la voluntat perquè així sigui.
-         Però ja saps que jo sí ho vull i he volgut.
-         Però no eres conscient.
-         I per això has permès que visqués tot el que he viscut fins fa poc?
-         Per això he deixat que tu decideixis el creuar el llindar que porta al Pare. Tu l’has trobat i has volgut creuar-lo. Ara saps del Pare.
-         Si hagués sabut qui era jo, vols dir que no hagués arribat a conèixer-te?
-         En el moment que vas néixer i en la família convinguda, aquell qui ara ets no ho series, i la consciència del teu present no s’hagués manifestat.
-         Si no sabem qui som, com vols que arribem a tu?
-         L’eruga no sap que podrà volar, però continua el seu procés fins que s’adona que anant a seu interior i convertint-se en crisàlide li permetrà volar en el seu moment. (Pausa). El fet d’avançar pel vostre camí us portarà a les bifurcacions adequades perquè us decidiu a triar des del Cor. El dia que us adoneu que des del Cor arribeu a sentir la vostra essència, llavors esteu permetent que pugueu arribar a sentir qui Jo Sóc.
-         Però ha calgut viure tot el que he viscut?
-         Cada vivència ha estat un esglaó per a arribar a tu mateix i a aquell qui ets. Va arribar el moment que vas trobar unes “escales mecàniques” que et portaven i t’enlairaven, deixant que tot fos. Quan més t’has deixat, més t’has apropat al Pare i ha pogut guiar-te.
-         ...
-         Jo, el Pare, no sóc “exterior”. Jo Sóc aquell qui tu ets. T’has alliberat de la teva humanitat cada vegada més per a manifestar al Déu, com anomeneu, que tu ets. La teva essència és Divina, i haver arribat a saber qui eres, ha enlairat la teva ànima i et permetrà d’una manera més plena portar a terme allò que has vingut a fer.
-         Pare, per què no ens vas dir qui érem?

-         Fill, obtenir la saviesa sense estar preparats us hagués allunyat del camí vers qui sou.