dijous, 23 de juny del 2016

Moments d'enlairament


Sento el silenci en mi.
Sento la serenor en el meu interior acaronada por una suau melodia que acompanya el meu estat interior. Sóc. Senzillament sóc.
Veig l’àliga volar des del més alt, planejant pel cim de les muntanyes, deixant-se anar, sent acaronada per les brises ascendents que permeten enlairar-te, senzillament sent tu. El seu plomatge és pentinat per la subtilesa del fluir amb les ales obertes i delitant-se veient tot el paisatge que s’estén sota ella fins a perdre’s a l’horitzó.
Des d’aquí dalt sents la bellesa de la creació, la guia del silenci i la teva presència en mig de tot l’existent no penses, només mantens aquest estat d’unicitat amb tot l’existent i el que pots veure. Tens el teu espai. Tens un lloc, como cadascú té el seu. Tots es complementen i s’expandeixen alhora. Hi ha un gran respecte per el creat. Jo Sóc part d’aquesta Creació, i com a font de vida per a tots els que m’envolten.
La nostra àliga continua mantenint les seves ales esteses, sentint la guia del seu ara. Es gronxa i juga suaument amb els canvis d’aire produïts per la presència del sol. S’enlaira. Descendeix i planeja amb tota la seva majestuositat. Gaudeix amb el seu espai i la seva característica de poder volar.
Senzillament està.
Una sensació d’infinitat, d’expansió i ser part d’aquell lloc, la visió a través de l’àliga fa que pugui sentir la immensitat del meu interior, on la matèria desapareix i només sents l’essència que realment ets. Pura pau. Pura força, capaç de portar a terme allò que sents en el teu cor, sabent que això que sents procedeix de la Divinitat que ets, de l’univers en tu.
De tant en tant m’apropo a un abisme. Deixo que les meves plomes reposin i contemplo la bellesa de la Creació feta per a mi, i que els meus ulls poden percebre i sentir en el més profund de la meva essència, sentint l’agraïment per poder estar aquí on sóc i adonar-me de la unicitat que hi ha en tot el meu estimat planeta i més enllà d’ell.
Sento a presència de totes les energies d’on procedim i el meu ser s’emociona per poder sentir tant d’amor procedent de la Llar vers el meu ser. Contemplo l’alçada que em trobo a través de la visió de la meva germana (l’àliga). Tot el que puc arribar a necessitar ho tinc davant meu. L’aliment que se m’ofereix sempre és l’adequat segons necessita la meva ànima i poder seguir el curs del sentit pel qual estic aquí en aquest moment.
La placidesa del meu present m’impulsa a enlairar-me novament i continuar amb el vol sentint la connexió celestial. Des d’aquí, la visió és clara, més enllà de tota creença existent, pura, sense cap interferència, perquè és la teva veritable essència qui omple el teu espai interior i et guia vers les noves oportunitats perquè la Terra arribi a ser una nova morada del Cel.
Cel i Terra així ho van pactar, i l’àliga ens ho està transmetent constantment amb la seva presència. Ens adverteix de nous temps on el racional deixarà pas a l’intuïtiu, el Sentir. l’àliga viu sentint. No pensa, només actua segons sent en el seu cor.
Ànima de l’altura, dels cims de tot procés que ens convida als encarnats també a volar i a veure la terra des de les alçades del cor. Quan comencen a sentir la melodia del silenci i d’aquell qui som, llavors, les nostres ales comencen a desplegar-se perquè, després, poder donar-nos l’impuls i planejar per la immensitat del buit, sentint la plenitud de la nostra veritable Llar i despertar al Gran Ser que cadascú és.
Llavors, tot serà possible.

Que l’Amor i la Pau siguin en cadascú de vosaltres.