dijous, 30 d’octubre del 2014

Navegant per l'extens mar del meu interior

              ...i la nau continua endinsant-se a la immensitat de l’oceà celestial. Sense titubejar i amb aparent serenitat segueix el camí marcat des del seu cor fins als confins de la seva divinitat.

I la nau es balanceja entre els designis de la seva ànima. Pactes anterior es manifesten entre els suaus vaivens, gronxant la nau en la qual es troba el meu ser. Claredat i expansió, recolzament i tendresa, deixadesa a les mans del flux que va inicià la meva nova etapa en aquesta existència eterna, sentint la calidesa del meu protector celestial.

Una vida més enllà de la matèria es divisa a cada instant d’avanç en aquest oceà còsmic. Sóc part d’aquesta immensitat no terrenal. Sento com es gronxa el bressol on es troba el meu ser. Aquí no sóc la imatge que els ulls físics poden divisar des de la dimensió de la forma.

Avanço amb les veles esteses. Tot segueix. Tot flueix davant l’incert del que pot succeir. En el meu vaixell tot és present. Només existeix aquest instant omnipotent i amorós.  És ara que el meu ser pot sentir i apreciar la bellesa de la nostra creació. Només ara, només el present pot crear els meravellosos tresors plens de felicitat, tendresa saviesa i amor a la meva vida. Aquesta existeix a l’ara. No hi ha un altre moment més enllà del meu present a la nau on em trobo. Només sóc ara. No existeixo més enllà del meu present.

Sento la brisa dels canvis en el meu interior i la mà que empeny i acompanya el meu viatge vers la manifestació de la Llum, la Realització i l’Amor en mi.

Les aigües del meu camí estan tranquil·les, sabedores que la meva ànima les ha acceptat. Temps de tempestat queden enrere, quan les resistències imposaven la seva voluntat. Tot ha canviat. El control ha deixat pas a la plena confiança i Fe en el meu camí. El voler portar la meva vida ha donat pas al voler que la Voluntat Superior pel major bé de tots, sigui a través de mi. El conducte que vaig ser, ja no sóc.

Les meves paraules i missatges rebuts de l’Oceà Universal han arribat a confins del meu estimat món, creuant fronteres i escorçant distàncies entre els uns i els altres, entre tots i el meu ser, unint-me a tots ells.

El grumet s’ha convertit en capità de vaixell, dirigint el rumb de la seva existència vers la plena realització de la seva presència en aquest mar. La seva voluntat i la seva predisposició fan que la nau segueixi el seu curs sense necessitat d’estar amb les mans al timó en tot moment. Ja no.

Moments plàcids de navegació, malgrat tota la densitat mundanal, on els nous aires han empès a tota la humanitat a canviar el seu rumb vers els designis del cor. Moltes ànimes s’han revoltat, però no poden prevaldre durant molt de temps amb la negació del seu ser. Aviat deixaran d’escoltar-se els seus crits de protesta i lamentació per no poder continuar creant injustícies celestials. L’empoderament de cada ser, degut a la il·luminació de les noves energies condueixen a la fi de cóm s’ha anat gestionant fins ara aquest món, per a obrir la porta de la manifestació de cada ser per a donar Llum a la seva Divinitat. Els pilars del que va ser trontollen i nous aires es manifesten per a sentir la serenitat i l’amor en cadascú. 

Allò que pertany a la vella energia s’està debilitant d’una manera accelerada. Cada vegada han de “cridar més”, fer-se notar amb més notorietat perquè se’ls faci cas. Aquests temps ja han finalitzat, i la veu de la imposició està caient en una agonia per a ressorgir entre les cendres, com l’au Fènix de la Integritat, i endinsar-se en el camí, el veritable camí a seguir: el de l’Amor. El planeta i la humanitat viuen temps gloriosos.

La meva nau es desllisa entre les aigües, acaronant-les i omplint els meus rebosts amb l’alè diví que saciarà la nostra set i gana per sempre.

I la nau va.

Observo a babord i estribord, veient altres naus, que com la meva en el seu moment, s’han allunyat dels convencionalismes de la dualitat per a endinsar-se en el sender interior i començar a SENTIR aquell qui cadascú és. Les veig ben lluny, amb una gran calma i serenitat com ara estic sentint. No tenim en compte les naus que podem veure, perquè sabem que cadascú farà que d’altres s’endinsin en aquesta mar de la il·luminació i l’assossegament amorós de saber de la nostra procedència. Encara que pugui divisar alguna més a la llunyania, no prestem atenció a elles, perquè totes tenen el seu espai, com jo el meu.

Tots els seus tripulants senten aquell qui són, i això permet que d’altres ànimes també puguin alliberar-se dels seus llaços terrenals i, amb la seva nau, entrar a formar part de la tripulació Celestial.

En aquestes aigües només hi ha harmonia melodia angelical i una immensa pau en el te interior. Sents la protecció del no visible i et sents totalment respectat i estimat.

I la nau va.

Continua amb la seva presència entre els mars de la Calma i l’Amor. La meva vida és aquesta nau que vaig anar construint al llarg del temps que vivia a la dualitat i vaig anar despertant fins el meu present.

El meu cor guia la meva existència i posa rumb a la meva realització segons el que he vingut a fer. El meu esperit es relaxa, sentint la guia de la Divinitat en mi.

Navego en la serenitat del temps i la paciència de saber que el meu present té un sentit, al servei de la Voluntat Divina Superior. em satisfà tant que així estigui sent! Una gran sensació d’agraïment envaeix cada racó del meu interior.

La meva vida ja no és la meva vida. Ja no em pertany. Aquell qui vaig ser, ja no existeix. El present viscut ja no és el meu present, sinó la manifestació d’aquell qui ens va creà.  

Gràcies. Gràcies. Gràcies.

Tot és harmonia. Tot està en perfecte ordre.

Res sobra. Res falta. Tot està.

Tot és.

Jo Sóc. Jo Sóc. Jo Sóc.

Gràcies.

Enlairo la mirada i observo el firmament cobrint-me per a sentit l’essència d’aquell qui Jo Sóc. 

Em somriu i, llavors sé, que tot va bé.

La meva vida està en bones mans.
 

Deixeu que la vostra nau interior us porti allà on el vostre cor us dicti.


A tots, una abraçada i que l’Amor i la Pau siguin en tots vosaltres.


Gràcies per ser i estar.