dijous, 24 d’abril del 2014

Amb Jesús una tarda de primavera


“La vostra presència va ser una decisió voluntària al servei del Pare. Viviu en un record adormit, que us empeny a seguir el vostre camí. La meva presència està amb vosaltres i el vostre recordar és part del vostre sentit existencial.

Jo Sóc Un amb la Font, així com vosaltres també sou part de la Unitat. Jo Sóc i cadascú de vosaltres sou part de mi.

Aquell que em reconeix, troba l’aliment per a la seva ànima.

Encarneu emanant la puresa d’on procediu, i el vostre entorn us marca unes directrius, que el vostre cor reconeix com a aprenentatges. La vostra ment us porta a identificar-vos amb la matèria, però és el vostre cor qui us porta a la Veritat. En ell em trobareu així com al Pare del qual tots procedim. Tu, jo i tots vosaltres som part d’ell.

En veritat us dic que no hi ha major satisfacció per a la Llar, que veure recordar a cada germà la seva procedència i aquell qui és. L’enlairament de les vostres ànimes ens va unint cada vegada més, i sentir aquesta unió us permet veure la realitat de la vostra existència en els temps actuals.

El que vareu ser no té cabuda en el present, perquè en el vostre cor no hi ha cabuda pel que no és.  Les passes de la vostra ànima us porten a l’aprenentatge pel ser humà que sou, i així, poder discernir la vostra naturalesa divina de l’humana. Quan us adoneu de qui sou, l’humà us fa pujar els esglaons per a arribar al diví. Humà i diví són diferents fases del vostre procés, però Un alhora, perquè aquell qui sou es troba en cada partícula de la vostra matèria.

No deixeu que la matèria predomini sobre la vostra essència, perquè la resurrecció de cada ànima es produirà quan la consciència sigui Una amb la Font. Només el contacte amb la Divinitat us permetrà obrir les portes del Pare en vosaltres. Recordar la procedència de la vostra ànima us farà lliures. Coneixereu la Veritat del succeït i per succeir, sentint la Llibertat d’aquell qui sou manifestat.

Jo Sóc Fill del Pare, així cadascú de vosaltres. Vaig viure a la matèria. Vaig obrir les portes del camí del vostre interior i alguns s’endinsaren en elles. Ara sou molts més qui esteu enlairant a la humanitat. Ells saben de la meva existència en ells i senten la meva energia, Una amb la del Pare en el seu interior. Són el missatge de la Font en els temps actuals, com jo vaig ser en el meu temps.

(Llarga pausa)

Les meves paraules són escoltades a través de la vostra boca. No sóc jo qui us parla, sinó el Pare en mi. Així està succeint en els moments que rebeu les comunicacions de la Llar. Els vostres germans, en aquest cantó on ens troben, servim al Pare, i ens honra saber dels cors oberts al llarg del tot el vostre món.

La Llum es va irradiant per a fer desaparèixer la foscor de les pors i la somnolència.

No hi ha una guia exterior un camí que us porti a aquell qui sou el sender que se us ha anunciat des de fa un temps fins el present, es troba en el vostre interior. No cerqueu a fora el que procedeix de dins. És aquí on s’arrecera el veritable ser que sou. No imiteu. No desitgeu. Només sentiu i deixeu que el vostre cor us parli. El Pare us transmet el seu amor i fortalesa. Deixeu que us abraci amb la seva presència en vosaltres i sentiu la seva presència perquè no és ell en vosaltres, sinó que vosaltres el manifesteu al ser vosaltres.

Sou la llavor del Camí, la Veritat i la Vida sou els creadors de la Voluntat Superior, a la qual, cadascú de vosaltres pertany.

Les meves paraules són part de vosaltres a l’obrir el vostre cor.

El que jo vaig fer a la meva etapa encarnada només va ser el principi del que ara vosaltres esteu fent i fareu. El que jo vaig fer, vosaltres més fareu encara. Només vaig iniciar una Voluntat Divina, perquè vosaltres, en els temps de l’Ara, continuéssiu fins a la seva realització.

(Llarga pausa)

No tingueu por, estimats, perquè aquell qui sou s’està manifestant en el vostre interior. El que sentiu en el vostre present és fruit del vostre enlairament. No temeu, perquè la glòria del Pare està en vosaltres.

Obriu el vostre cor, perquè ha arribat el temps que aquell qui sou sigui manifestat.

Us estimem i us transmetem el nostre AMOR per a cada un de vosaltres.

No temeu, perquè el final de la foscor està arribant a la seva fi.

La teva Llum i el teu Amor il·luminen i donen coratge als teus germans necessitats, estiguin on estiguin.”