dilluns, 18 de febrer del 2013

Enigma de Llum


Avui vull compartir amb tots vosaltres una situació que vaig viure en el seu moment, just instants abans de llevar-me un matí.
En aquest estat vaig escoltar que se’m deia:
-         “La darrera fitxa d’acció” – com si se’m preguntés.
Sabia que es tractava d’un missatge dels meus acompanyants de la Llar. A vegades juguem amb mi amb missatges que haig d’interpretar. A vegades són directes i clares, però saben que m’agrada interpretar el rebut, així que un bon matí, just quan et trobes en aquest estat de semi inconsciència profunda, vaig escoltar aquest missatge: 
-         “La darrera fitxa d’acció”.
Ara vull compartir-lo amb tots vosaltres, tenint present que la resposta la donaré el proper dilluns 25.
Vull fer-vos partíceps d’aquesta part de l’encontre amb els meus germans de la Llum, com si fos un misteri a resoldre dins del Gran Despertar que ens trobem els que compartim la nostra essència amb una biologia.
Per cert, la comunicació no va acabar a aquí. Sabedor del per què d’aquestes paraules, vaig voler saber la seva interpretació. Per moments em vaig trobar dient-los:
-        Què em voleu dir amb això? Què significa?
A continuació em digueren, com una resposta a la meva petició:
-        Al comptat”.
Aquesta venia a ser la resposta a les primeres paraules.
Vaig arribar a interpretar el que se’m va dir, i ara us deixo a vosaltres perquè ho reflexioneu. Què penseu que signifiquen aquestes paraules procedents de la Llum?
Com ja he dit abans, la resposta la donaré dilluns vinent. De moment us deixo amb l’enigma procedent de la Llar, ple de saviesa i amor.

-“La darrera fitxa d’acció
R.: “Al comptat”.

Fins llavors, que el vostre cor us guiï per a arribar a la Veritat i que l’Amor i la Pau siguin en tots vosaltres.